(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANLAYAMADIM GELDİ GEÇTİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANLAYAMADIM GELDİ GEÇTİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
her çizgi bir yaşanmışlık ekliyor bize,ama yıllarda çabuk geçiyor,kabullenmekte zorluk çekiyoruz çünkü ruhumuz bedene ayak uyduramıyor.ruh her daim genç.saygılar.
ÜSTADIM; ZAMAN MI KISA, ÖMÜR MÜ? bİLİNMEZ. aLMIŞ BİR MEŞAKKAT GİDİYOR. BU MEŞAKKAT İÇİNDE ZAMANIN NASIL GELİP GEÇTİĞİ ANLAŞILMIYOR. bİR BAKMIŞSIN Kİ YÜZÜMÜZDEKİ ÇİZİKLER, SAKALIMIZDAKİ, BAŞIMIZDAKİ AKLAR.... SONSUZ SAYGI VE SELAMLARIMLA...
büyümek istiyorum diye isyanlardayken nasıl geçmiş 25 yıl haberim olmadı.. şimdi günler aylar yıllar kovalıyor birbirini yetişmek mümkün değil... yaşanan her an bir iz bırakarak geçiyor bedende.. keşke hep dudak kenearlarımızda kahkahaların izi kalsaydı.. iki kaş arasında endişe korku öfke kızgınlık izleri olmasaydı..
kısa ama bir hayat gibi analize açık bir şiir okudum.. teşekkürler saygılar..
Şöyle bir bakınca geçen zamana sanki hiç yaşanmamış gibi.Kalbimizdeki duygu ve düşüncelerin olgunluğundan ibaret her şey.Şiirinizi gönülden kutluyorum Cemal bey.En kalbi selam ve saygılarımla...
hayat bu acısıyla tatlısıyla geldi geçtide hiçç gibi hiç uğruna yaşıyor hiç uğruna koşturuyoruz .yaşanmışlığın göstergesi be şairim alnındaki derinn çizgiler.kutlarım şairimi selam ve saygılarımla...