her karanlık ah kusan bir sancı içime depreşir durmadan acı, ellerimde doğdu sen gidince yanmak...ve...sevmek eşmiydi...
sormayın işte suskudan ötesi yok bana mesnetsiz sır bir bilmece adıma Dicle akar,Nil bakar,Fırat kapar, insan ardından ağlar ömür bu şair söyle hangi şiirin son kıtasında aşkdoğar ölümden b/aşka
insan çözülse ah bir çözülse
hadi elif" bekleme artık bekleme doğ içime bekleme çöz beni
nem kapmış umut sabrın ucundayım bilsen büyür gözlerimde düşler durmadan bir cennet gibi hayaldeyim mavimavi aynalara uzanır ellerim sanki, sanki hemen tutacakmışım
oysa, oysa değiştirmez gerçeği düşler yazgı üstünde ustalar var ötede başka şekil mevsim çizerler son demindeyim işte bak son mevsimi hayatın va"v sancısı girdaplar içinde inler ahvalim bilmiyorsun...............yar bilmiyorsun ne haldeyim bilme nerdeyim bilme
gözyaşı asi bir boran sanki dindiremedim kaptırdım kendimi bir med cezir ki sorma felaketler kuşatmış can evimi doldukça taşan ırmaklar hucum da kudurmuş bir nehrin deniz ay/ağındayım arşın arşın yaklaşan ölümün sürgünündeyim
oysa, oysa boşuna bu hüküm tufana hazır çoktan içim Hak adına şeddelenmiş ruhum mim"de aziz bir sukunum kaldır başını ey yutulmuş saltanat Aşk huşu ve Anka kuşu doğacak yeniden bir gün elbet sabret yüreğim ah sabret
yarım kalmış efsaneler de yol bulup akmaktı aşkın derdi Leyla,Aslı,Şirin adına er meydanıydı sevda oysa şimdi yiğitler kaf dağının ardında yasaklı
ah benim yüreğim yazgım boğuşmaktan yoruldum çöz artık
mavi perdelerde sır umudum yorgunum uyan aç gözünü nihan doğ üstüme çığlık çığlık utansın ölüm düşsün yakamdan duy uyan
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞ ARTIĞI ÖLÜM.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞ ARTIĞI ÖLÜM.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ömür bu şair... söyle hangi şiirin sonunda aşk doğar? ölümden başka ... .................. şiirin her dizesi bir kilim gibi bir nakış gibi seslendirme içten huzur verici muhteşem yüreğe ve sese selam olsun.
Bir eliflik can için binlerce kilometrelik yol gidenler var... Kolay değil!... Elif Elif can isteyen, bedelini ödeyecek!... Sen istersen gitme ama dal!... Kalbinin, yirmi bin fersah derinlerine olmasa da bir adımlık kıyısına dal... Gönül öyle bir ummandır ki bir karış suda boğar adamı... Ama onun gibi cankurtaran da yoktur pek âlâ... Kendinin kurtuluşu yine kendinde... İçinde... Allah... de ve geç!... Her geçerken de "Allah..." de... Yoksa devir eskiye döner... Hamam durur tas düşer... Allah, adama tasını da tarağını da toplatır... Aklıyla, kalbiyle, ruhuyla beraber... Bir an evvel şiirin ve şairliğin ve ölümün üstüne adım bas... Allah... de ve yürü...
BU SİTEDE HEP BİRBİRİNE BENZEYEN ŞİİRLER GÖRÜYORUM EDEBİYAT ADINA ÜZÜLÜYORUM... SİZ GİBİ YAZAN ŞAİRLERİ GÖRDÜĞÜMDE İSE SEVİNİYORUM. VE GÖNÜL RAHATLIĞI İLE OKUYORUM BÖYLESİ GÜZEL ŞİİRLERİ. TEBRİKLER ARKADAŞIM FARKLI VE SADECE SİZ KOKAN SATIRLARDI.. BENCE BU BÜYÜK BİR AYRICALIK. TEBRİKLERİMLE.
evet,farklı bir uslubumun olduğu sıkca ifade ediliyor ve bunu senin o güzel yüreğinin görüp hissetmiş olması ziyadesi ile çok mutlu etti beni emin ol...
yarım kalmış efsaneler de yol bulup akmaktı aşkın derdi Leyla,Aslı,Şirin adına er meydanıydı sevda oysa şimdi yiğitler kaf dağının ardında yasaklı TEBRİKLER
Şafak sızılarıyla düğümlenen bir düş kırıntısı boğazımızdaki yangınlı vurgunların kekremsi dalgalarında bir ömür kapanı sürülür gözlerimize, karanlık bir deltanın omuz üçgeninde. Kımıltılı bir geçmiş içlenir içimizde, rüzgar lahiti zorlar, aşkın sürgün davaları sorgumuzun çöl fırtınalarıyla denizlere ölümsüzlüğü sürükler... Zevkle okudum. Yüreğe bin sağlık.
yarım kalmış efsaneler de yol bulup akmaktı aşkın derdi Leyla,Aslı,Şirin adına er meydanıydı sevda oysa şimdi yiğitler kaf dağının ardında yasaklı TEBRİKLER
Sevdaların er meydanında kahpe pusularda arkadan vurulmak kadar acı ne olabilir ki.. Ölümü utandırmak bir yana, yaşamı utandırır pişmanlık! Güzel bir anlatımdı tebriklerimle; saygı sevgi ve selamlar..
oysa, oysa boşuna bu hüküm tufana hazır çoktan içim Hak adına şeddelenmiş ruhum mim"de aziz bir sukunum kaldır başını ey yutulmuş saltanat Aşk huşu ve Anka kuşu doğacak yeniden bir gün elbet sabret yüreğim ah sabret
harika bir şiir ve harika bir yorum.. tebriklerimle şairem.... Sevgiyle kalın.
İnsanın iç dünyası, harfler, sırrı kelam, ırmak, su, kader etrafında dönüyor Şiir... Şair meramını tülle örtmüş, hafi ve saygılı... Haykırmıyor zahiren, gürül gürül yeraltı ırmakları gibi oysa içi... Çok saygımla.
deniz_tayanç tarafından 10/2/2010 5:06:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
Eteklerini topla gönlümden, ziller takıp saçlarına savur yarınlara. Sesine aşina kulaklarım seni bulur nerde olsan da. İçime batıyor bu sevda, çıkaracak yok mu seni içimden? Öyle bir cümle yazılsın ki senin adına, bir gölge gibi süzülüp içimden, ak başka diyarlara.
Şimdi geriye dönüp bakma zamanı, hep ilerisini görenlere inat, geriye dönmeli tüm cümleler. Eskiye ait ne varsa yeniden yazılmalı. Yanlış yazmışım ben bu aşkı. Tekrarlamanın ne manası var diyenlere inat, nakaratlara düşürmeli bu aşkı. Yirmi dokuz harfe dar gelip, üç harfle genişleyen gönlümüze inat, unutmalı beşeri tüm aşkları. Ama olmuyor işte! İnadına genzimi yakıyor bu aşk, içimi kavuruyor. Vahası kaybolmuş çöller düşüyor payıma yine.
MUHTEŞEM ŞİİR MUHTEŞEM YORUM...HER İKİ YÜREĞİDE TEBRİK EDİYORUM.SELAM VE DUA İLE ÇOK YAŞAYIN...
düşlerin ötesinde de bir düş var.. evet yine geldim bu sefer dinleyebildim. şiire başka bir anlam başka bir tılsım katmış aşina olduğum bir sesten bu güzel şiiri dinlemek huzur verdi. kutlarım emekleri . şiirle her dem.
ses oldunuz,seldaş oldunuz şehla olan yüreğime ve aktık beraberce şiir yoluna,eyvallah....
yoldaşınız en sevgili olsun ve en çok sevginin hak olanı tarafından sevilesiniz inş....
evet, şiiri ilk dinlediğimde ilk defa Dursun Ali Erzincanlının ses tonuna ne kadar yakın olduğunu bende farkettim....Rabbim yolunuzu daima açık ve hizmetinizi hak yolda muzaffer eylesin dilerim....
bacı"ca bir niyet ile,selam olsun o latif yüreğinize....
seste şiirde birbiriyle ne güzel örtürmüş. Sanki erdal erzincan bir naat okuyor.Büyülenmiş gibiyim.iki yüreğede selam olsun.Serbest konusunda çok yetersizim pek yoprum yapamıyorum. Fakat içime serpilen bir güzellik var ifade etmeden geçemedim.
içtim yudum yudum şiiri ruhumla... mehtap şiir çok güzeldi hayran oldum mustafa bey seslendirmelerinizin hayranıyım... cennetle müjdelenesiniz inş. iki güzel yürek...
her karanlık ah kusan bir sancı içime depreşir durmadan acı, ellerimde doğdu sen gidince yanmak...ve...sevmek eşmiydi...
sormayın işte suskudan ötesi yok bana mesnetsiz sır,bir bilmece adıma Dicle akar,Nil bakar,Fırat kapar, insan ardından ağlar ömür bu şair söyle hangi şiirin son kıtasında aşk doğar ölümden başka ........................ Bilirim ki şiirler yazılır şarkılar bensiz söylenir unutulmuş bir mezarım dağ başında ........................yüreğinize kaleminize sağlık
hadi elif" bekleme artık bekleme doğ içime bekleme çöz beni
merhaba leylalar şiirinler aslılar adına kutlarım sizi usta. kaleminiz hiç kırılmasın yorumlayan arkadaşa da tebrikler bir gün elbirliğiyle çözüleceğiz aşkın önünde sevgiler selamlar
söyle hangi şiirin sonunda aşk doğar?
ölümden başka ...
..................
şiirin her dizesi bir kilim gibi bir nakış gibi
seslendirme içten huzur verici
muhteşem yüreğe ve sese selam olsun.