ne de güzel öğretmişlerdi gerçeği bir ellerinde tebeşir, bir ellerinde silgi kara bir tahtanın önünde bizden iri cüsseleriyle nasıl da kanatmışlardı cahil yanımızı
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bilirler çöplüğü , şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bilirler çöplüğü , şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değiştirmenize üzüldüm,vesile olduğum için de özür dilerim.Zaten eksik diye belirtmiştiniz...Ben tamamlanmasını da bekliyecektim umutla.Arkası yarın gibi yapabilirdiniz.Tamamlanınca tercihlerinizi anlardık.Tekrar özür diliyerek tamamlanmış halini yine beklediğimi söylüyorum.Yazmazsanız, çok üzüleceğimi ve kendimi affetmiyeceğimi bilin lütfen.affedildim mi acaba ? Saygılarımla....
:) ne demek, yorumunuzla ilgili bi durum değildi, içime sinmediği için değiştirdim. diğer şiirin de aslında o hali, tamamlanmış haliydi, benim açımdan ( eksik olduğunu belirtmemin nedeni okuyucuyun tamamlamasını isteyişimdi ) .. yine de ilginiz için çok teşekkür ederim.
Çok güzel istekler,biraz zor gibime geliyor ama:) Dileklerinizin kabul olması dileklerimle, şiirinizin devamını merakla bekleyecegim Yürekten kutlarım değerli kaleminizi Saygı hürmetlerimle......
Saygılarımla....