(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
zeynep nasıl gülecek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
zeynep nasıl gülecek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çocuklar ölmesin derken biraz umutsuz kalıyorum, neden mi? çünkü büyüklerimiz çocuk kaldığı sürece bu ölümler yaş, renk, din ve kadın erkek tanımaz çünkü büyük ama yüreği küçüklerin arenasıdır. Şimdilik bu kadar...
Gene kısmet olursa geniş bir yorum yaparız. güzel yüreğini selamlıyorum
çocuk saflığında kalabilseydik ve onların dünyasıyla bakabilseydik etrafa belki herşey daha güzel olacaktı...belki o zaman herşey oyunlardan ibaret olurdu...şimdi sadece kirli dolaplar dönmekte...ve olan masum çocuklarımıza olmakta...
keşke oyuncak silah yerine rengârenk çiçekleri tutuştura bilseydik minik ellerine...
Ne sevgi dolu yarınlar bıraktınız, Ne kırlarda çiçek, dağlarda böcek.
Yine de son dizelerinizde noktayı koyduğunuz gibi umutlar hiç bir zaman tükenmeyecek...Bu da ancak sevgi ile olacak...Yüreğiniz güzelliklere yelken açsın...Hep sevgiyi soluyun...sevgi iele bakın...Tebrik ediyorum.Entellektüel.
Bugün sevindirici bir haber aldık neyse ki. Yürümesine engelin olmadığı ve sadece tek parmağının sorun yaratacağı gibi. ama hiçbir vicdana sığmayacak olayı da nefretle kınıyorum.
inceden cız dedi yüreğim..
Şiirdi
Saygılar.