Merdivenleri hızlıca indiğimi hatırlıyorum, Deli gibi çarpan minik yüreğimle, Dur! diye bağırıyordum bir yandan Baba, bekle! Son birşey diyecektim kendi dilimce, Bilemezdim ki birdaha dönmeyeceğini, Arnavut kaldırımlı yolda koşturuyorken, Bindiği o sarı arabanın ardından... Baba dur! Bağırıyordum gücümün yettiğince... Durdu araba yavaşça, Ve İndi babam arabadan üzgün, Hatırlıyorum dün gibi... Belkide biliyordu o, dönemeyeceğini birdaha, Nasıl sarıldı bana, ezdi beni göğsünde sanki. Ben yanaklarını okşuyodum birşeyler mırıldanarak, O da başını sallıyordu sürekli. Belli ki ’evet’ diyordu dediklerime... Ne istemiştim babamdan, hâlâ hatırlamıyorum, Belki bir bebek, belkide hep getirdiği, O sevdiğim çikolatadan... Bilseydim dönüşü olmayan bu gidişin, Ne bebek nede başka şey... Sadece’ beni bırakma’ derdim, MİNİK KIZINI, BIRAKMA BABA....
Bir baba ve kızın gerçek ayrılış öyküsü....Seni hala bekliyorum babacığım bu yürek bende oldukça...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BABAM GİDİYORDU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BABAM GİDİYORDU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bütün vucudum titredi şiiri okurken ve resmen sarsıldım şiddetini bilemeyeceğim richterde.. :(( çocuk kalbim ağladı ... ne diyebilirim ki.. tüm beklenenler döner inşallah..
Hoşgeldin canım.....benim imkansız artık arkadaşım...giden dönülmeyen yerde ve 33 yıllık bi hasret ne zaman son bulacak kimbilir.....çok teşekkür ediyorum canım sevgilerimle.....
sabah sabah ağlattın kardeş inan bir an hayellere daldım çok üzüldüm çook allah babana kvuşturur inşaallah .muhteşem bir şiir ve muhteşem final kutlarım
CANIMSIN YUREGIM ACIDI NE DESEM SENI TESELLI EDEMEM BILIYORUM KI BABA SEVGISI,ANNE SEVGISI HIC BIRSEYIN TESELLISI DEGILDIR YUREK HELE KUCUCUKKEN KAYBEDILMIS SEVGIDE O YURE KUCUKKEN HIC BIRSEYE ANLAM VEREMEZ COCUKCA SEVGININ KUCAKLAMASIDIR BABA SEVGISINDE SICACIK YER EDEN O SEVGI KI ANLATMASI IMKANSIZDIR .KUCUKKEN NE YUREGINE ANLATABILIRSIN NE DE SIMDI IKISI DE ACI ISLEMIS ICINE UNUTMAK MUMKUN DEDILDIR.DILERIM KI SEVGI SIZIN UNUTMADIGINIZ ICINIZDE SONSUZA KADAR YASAYACAK VE YASATACAKSINIZ YUREGINIZ ACI DUYSADA.CENNETTEN SIZE GULUMSEMEYLE SIZIN SAGLIK VE MUTLULUGUNUZU ISLEMEKTE.NE OLUR UZULMEYIN NE DESEM BOS AMA .YUREDE YUREGINIZ KUCUK KEN YASADIGINIZ ACIYI TESELLIYLE CENNETTE MEKANI CENNET RUHU SAD OLSUN.
Merhaba canım Teşekkür ederim güzel sözlerin için,evet geçmiyor ne yazıkki hiçbir güzel sözle bu acı.... Hele birde doyamamışlık varsa....her dem taze...4.5 yaşındaydım ve aynen mısralarımdaki gibi ayrıldık babamla ve o birdaha dönemedi ne yazıkki ameliyat için gittiği ankaradan....Bu acıda bende baki kaldı işte arkadaşım....Zaman zaman küllenen ama çoğu zamnda böylesi alevlenen...sağol bitanem seni gönül evimden sevgiyle uğurluyorum....
ne desem boş yaralı kuşum yok bu derdin merhemi elimizdeki tek şey kavuşma ümidi biliyorum cennette en güzel kavuşmalardan biri senin kardeşinin ve babanın buluşması olacak oz zamana dek sabır diliyorum senin o güzel yüreğini kendi yüreğime sarıyorum
Biliyorum bitanem yüreğinde sığınacak biryerimin herzaman olduğunu... dilerim o özlem cennete son bulur ama daha çooook var ahhh çok var....sevgilerimle....
Yürek sesiniz acıttı canım, hepimizin bir beklediği var ama, dönüşü olmayan yoldan dönmeleri imkansız keşke döne bilselerdi, bu yaralı yürek hem anayı, hemde babayı bekliyor ne gelen var nede giden öylece sus, pus yüreğim için için ağlıyor ve çiğerlerime mayınlar döşüyorum kutlarım can arkadaşım...
Canım aynı acıyı tadanlar bilirler değimi acıyı ve şeklini...Ve geçemeyeceğinide bilirler..... Beklediklerimiz gelmeyecek biliyorum ama birgün biz gideriz onlara bundan eminim..saygılarımla canımmm
:((
çocuk kalbim ağladı ...
ne diyebilirim ki..
tüm beklenenler döner inşallah..
sevgilerimle arkadaşım...