(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Böyle Horoz Görülmemiştir? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Böyle Horoz Görülmemiştir? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
fabl sanatının,edebiyatının başarılı şairi olan değerli Murat bey hoamı kutlarım, çok güzeldi espirisi de dahil,düşündürücüydü, teşekkürler, tebrikler,saygımla,selamlar...
''Var mı koca dünyada, böyle görkemli horoz? Kıymetini bilirsen elindeki büyük koz”
ve final... Harikasın Murat kardeşim... Yine inceden beyit beyit mizahla sayfaya düşmüş ibret'i âlem için. İroni yakışıyor kalemine. Tebriklerim çokça...
BENCE EN ÖNEMLİ MESAJ, NEREDE VE NE OLURSAN OL MUTLU OLMAK İÇİN KENDİN OL.HEPİMİZİN HAYATINDA KARTAL SANDIĞIMIZ HOROZLAR VEYA HOROZ SANDIĞIMIZ KARTALLAR OLMUŞTUR. BEYİTLERLE YAZILMIŞ GÜZEL BİR HECE ŞİİRİ OKUDUM KUTLARIM ŞİİRİ VE ŞAİRİ. AVUSTRALYA DAN SELAM VE SEVGİLER
Vallahi bu kartal nasıl bir kartal çokmu yaşlı acaba kart kartallardan devamlı yükskten uçacak değilya yine neler geçer içinden genç adam ufak ufak dumanlar tütüyor şiirin derinliklerinde... hadi neyse vardır bir bildiğin...............
Hocam kutlarım ben çok horozlar gördüm fakat şiirde horoz görmemiştim. Şimdi okudum onuda gördüm. Çok güzeldi bu horoz. Güzel yazan kalemini kutlarım. Saygılarımla...
çok özel mesajlar var kutlarım o güzel aklını
sevgiler