(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
20060210-20061216-avazım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
20060210-20061216-avazım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
benimde ilk dikkatimi çeken şey anasayfada, öncelikle şiirinizin isminin önüne eklediğiniz, onun yazılma tarihi oldu.. . Hay! Allahım bu da ne saçmalık! acaba teknik bir bozukluk mu var deyip, baktım şirinize.
şiirlerinizi tümünü beğeni ve birazda üzülerek okudum... beğenim göresselik açısından , birde şiir sesinizi ,kendi şii sesime yakın bulduğumdan olsa gerek yani okuyucu olarak benim şiirden beklintilerimi karşıladı, sizin kaleminiz. üzüntüme gelincede; şiir ekleme maratonu içinde...(bu genel bir site hastalığıdır,bir çoğunda vardır ) hiç okunmadan...ne yazık ki hatta farkına bile varılmadan iyi kalemlerin arada kaynayıp kaynayıp gitmeleri... çalışmalarınızda başarılar dilerim...
yazılmış şiirleri
benimde ilk dikkatimi çeken şey anasayfada,
öncelikle şiirinizin isminin önüne eklediğiniz, onun yazılma tarihi oldu.. .
Hay! Allahım bu da ne saçmalık!
acaba teknik bir bozukluk mu var deyip, baktım şirinize.
şiirlerinizi tümünü beğeni ve birazda üzülerek okudum...
beğenim göresselik açısından , birde şiir sesinizi ,kendi şii sesime yakın bulduğumdan olsa gerek
yani okuyucu olarak benim şiirden beklintilerimi karşıladı, sizin kaleminiz.
üzüntüme gelincede;
şiir ekleme maratonu içinde...(bu genel bir site hastalığıdır,bir çoğunda vardır )
hiç okunmadan...ne yazık ki
hatta farkına bile varılmadan iyi kalemlerin
arada kaynayıp kaynayıp gitmeleri...
çalışmalarınızda başarılar dilerim...
saygılarımla