Boşluktayım sanki Uzay boşluğunda İçimde bir kor var alevlenen, Eksiklikler içinde heyecandan yoksun...
Savaştan yeni çıkmış yorgun ve de moralsiz bir ordu gibi, savruldum yüreğimde, Boşlukta savrulurcasına...
Sanki boşluktayım Yüreğim bir boşluk! Yitirmişti sevdasını, gönlü bir boşluk demir parmaklıklar ardında... Sadelikten ziyade karmaşa... eskiden de beter oldum, yüreğim besbeter.
Son sözünü işitince, bitkin yüreğimin durdum ve tekrar ettim: "Kalınca boşlukta, ne ölmek ne yaşamak kalmadı artık bir fark..." Kafam karışık sevgi dolu yüreğim sana âşık, Fakat umut dalları budanmış, bodur bir ağaç: yüreğim Unuttu, seninle birlikteliği...
Boşluktayım sanki âdeta uzay boşluğunda ölüm de yaşam da, birdir burada...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Boşlukta Yanan Kor şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Boşlukta Yanan Kor şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Son sözünü işitince, bitkin yüreğimin durdum ve tekrar ettim: "Kalınca boşlukta, ne ölmek ne yaşamak kalmadı artık bir fark..." Kafam karışık sevgi dolu yüreğim sana âşık, Fakat umut dalları budanmış, bodur bir ağaç: yüreğim Unuttu, seninle birlikteliği...
Boşluktayım sanki âdeta uzay boşluğunda ölüm de yaşam da, birdir burada...
Efe Ulaş
tebrikler belki farkinda olmadan hayatinizdaki bosluklari birer birer dolduruyorsunuz siirlerinizle
bitkin yüreğimin
durdum ve tekrar ettim:
"Kalınca boşlukta,
ne ölmek ne yaşamak
kalmadı artık bir fark..."
Kafam karışık
sevgi dolu yüreğim
sana âşık,
Fakat umut dalları budanmış,
bodur bir ağaç: yüreğim
Unuttu, seninle birlikteliği...
Boşluktayım sanki
âdeta uzay boşluğunda
ölüm de yaşam da,
birdir burada...
Efe Ulaş
tebrikler
belki farkinda olmadan hayatinizdaki bosluklari
birer birer dolduruyorsunuz siirlerinizle