Bir eski aşk ölüsü ellerimde Öylesine mahzun bakar ki gözlerime Kurumuş çiçeklerin, Sularla tutuşması düşer sözlerime… Baygınlıklar veren sancılar içinde Akar zaman, Kum saati ömrümden...
Merdivenler iner Yerin yedi kat dibine Zebaniler refakat eder, Acıların katmerlenmiş cehennemine...
Kıvranışlar… Sancılar… Tırmanılmaz yokuşların başında, Tırlatmalar, Yok oluşlar dokusu…
Bulutların üstünden kanayan bir gül düşer, Ayaklarımın dibine... Ve… ölüm kokusu... Acırım...
İlkin gözlerin gelir aklıma! Sonra saçların... Saçlarını okşar, acıma sürerim...
Ya tenin? Ya kokun? Rüzgarları kucaklayıp Denizin kokusunu çekerim ciğerlerime…
Martı çığlıkları, sesi olur suskunluğumun Bulutlanır gözlerim... Yağmurlar, yüzümde yıkanır...
Ve... Bir eski aşk ölüsü, Gelip geçer, Kum saati ömrümden...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kum Saati Ömrüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kum Saati Ömrüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir eski aşk ölüsü ellerimde Öylesine mahsun bakar ki gözlerime Kurumuş çiçeklerin, Sularla tutuşması düşer sözlerime Baygınlıklar veren sancılar içinde akar zaman, Kum saati ömrümden...
Kum saatinden dökülen güzel günler mutluluk dolu dakikalar olsun yazıyı ve şairi tebrik ederim.
Bir eski aşk ölüsü ellerimde Öylesine mahsun bakar ki gözlerime Kurumuş çiçeklerin, Sularla tutuşması düşer sözlerime Baygınlıklar veren sancılar içinde akar zaman, Kum saati ömrümden...
Yerin yedi kat dibine merdiveler iner. Zebaniler refakat eder, Acıların katmerlenmiş cehennemine... simdi tanidim sizi nede guzel dizeler ve duygu dolu yureyiniz varmis saiir dost.kutliyorum.+5
Bir eski aşk ölüsü ellerimde Öylesine mahsun bakar ki gözlerime Kurumuş çiçeklerin, Sularla tutuşması düşer sözlerime Baygınlıklar veren sancılar içinde akar zaman, Kum saati ömrümden...
Yerin yedi kat dibine merdiveler iner. Zebaniler refakat eder, Acıların katmerlenmiş cehennemine...
Bulutların üstünden Kanayan bir gül düşer ayaklarımın dibine... Ve ölüm kokusu... Acırım...
İlkin gözlerin gelir aklıma Sonra saçların... Saçlarını okşar, acıma sürerim...
Ya tenin? Ya kokun? Rüzgarları kucaklayıp Denizin kokusunu çekerim ciğerlerime..
Martı çığlıkları, sesi olur suskunluğumun Bulutlanır gözlerim... Yağmurlar, yüzünde yıkanır...
Ve... Bir eski aşk ölüsü, Gelip geçer, Kum saati ömrümden...
anlamlı güzel bir şiir okudum sayfanızda yüreğinize sağlık kutlarım efendim
Öylesine mahsun bakar ki gözlerime
Kurumuş çiçeklerin,
Sularla tutuşması düşer sözlerime
Baygınlıklar veren sancılar içinde akar zaman,
Kum saati ömrümden...
Kum saatinden dökülen güzel günler mutluluk dolu dakikalar olsun yazıyı ve şairi tebrik ederim.