hayalin burda sevgili yapayanlız hayallin, bir çıg gibidir sesizliğin, koptum mu üstüme, nefes alamam,eylemde bulunamam, tüm eylemlerim eylemsiliğin elinde birer mahkumdur. her gece başka başka igfaller yaşanır benliğimde, çekilmez bu sılada sensizlik, hayalim kalıyor burda, ve ben gidiyorum sevgili. dudaklarımın arasında bagbozumuna ugramış sözcükler, kalemimin ucunda tümcesi eksik cümleler, gözlerimde yırtık yırtık hayaller... bir isyan yayılır gövdemden başlayarak,ruhuma sinen, o an kelimeler terk eder tümceleri, hasret tütsü tütsü dagılır gidlişerine, gidişlerinde yakalarım yanlızlıgın en yıkıcı aCISINI, tahmülü olmayan bir ayrılgı bırakarak buralarda, ben gidiyorum sevgili. ben gidiyorum sevgili sana bırakarak bensizliği, sana bırakarak yıkılmış hayallerimi gidiyorum. çok geç anladım gitme demenin sadece gerçek aşklara ait oldugunu, çok geç anladım, aşkın diğer adının acı oldugunun. ve şimdi ne varsa bende sana bırakarak , ben gidiyorum sevgili gidiyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ben gidiyorum sevgili şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ben gidiyorum sevgili şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok geç anladım, aşkın diğer adının acı oldugunun. ve şimdi ne varsa bende sana bırakarak , ben gidiyorum sevgili gidiyorum. Çok güzel bir anlatım evet aşkın bir adıda acı ama yaşamadan bilinmiyor,bazen gitmek en huzurlusudur yoksa acı öldürür seveni kutluyorum dizelerinizi,selamlar.
ve şimdi ne varsa bende sana bırakarak ,
ben gidiyorum sevgili gidiyorum.
Çok güzel bir anlatım evet aşkın bir adıda acı ama yaşamadan bilinmiyor,bazen gitmek en huzurlusudur yoksa acı öldürür seveni kutluyorum dizelerinizi,selamlar.