Çok kırılmışlığım la, Yarına kalışımdı bu ve öyle gerekti, Bitmeyi bilmeyecekti yada silinmeyi izlerim, Ve okunası olacaktı bu kızın satırları, Sende kalacaktı birşeyler,yabancı olmadığın kadar.
Gün karasıdır gece, Herşey yanana kadar, Keşkeler değmeyecekti, Güneşi gölgelerken teninde.
Bir istiklal sen; yarım kalan yanım! Olmayacaktı, Yağmurda ıslanmayacaktım ansızın, Ürpermeyecekti yüreğim, Üşümeyecekti,temmuzda sesim titremeyecekti.
Doğmakla meşguldü afitap, Tüm ayıplarını örten gecenin ardından, Karanlık izlerin acı çığlıkları, Gölgeler oyununun son sahnesinde...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gün Karasıdır Gece şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gün Karasıdır Gece şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şairemiz Yasemin hanımın sevgiye dair etkili dizeleri güzel şiirinizi kutluyorum.Mübarek kandilinizide kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
Bir istiklal sen; yarım kalan yanım! Olmayacaktı, Yağmurda ıslanmayacaktım ansızın, Ürpermeyecekti yüreğim, Üşümeyecekti,temmuzda sesim titremeyecekti. .................................................................. temmuzda sesinizin titrememesi dileğiyle ...harika olmuş.her mısrası ayrı bi değer ....dedektif gibi takibimdesiniz::))
Değerli şiir dostu, unutmayın ki; "gün karası gece"lerin sabahı umut ve aydınlıkla bakacaktır yüzünüze, şans ve mutluluktan yana çiçekler koyacaktır elinize...Anlamıyla, anlatımıyla güzel bir şiirdi...Tebrik ve teşekkürlerimle...
Bir istiklal sen; yarım kalan yanım! Olmayacaktı, Yağmurda ıslanmayacaktım ansızın, Ürpermeyecekti yüreğim, Üşümeyecekti,temmuzda sesim titremeyecekti.