Küçücük odana sığmayan aşkımın Bir kaç silueti kalmış gözbebeklerimde. Sanki tanıdık bir dört duvar arasındayım, Seneler öncesinde adımımı atıp Bir türlü çıkamadığım..
Sarı kırmızı yastığında saçımın simsiyah teli, Panjurundan sızan ışıkta tenimin gölgesi, Kilim desenli halında saçımın tel tokası Kalorifer peteğini mesken tutmuş gözlüğüm.. ...
Bir reenkarnasyon sonrası başlayan hayatımın Yeni evinin anahtarlarını çevirmişim, Bir kapı aralanmış mutluluğa doğru Küçücük odana sığmayan aşkımın son kapısı..
Yediğim makarnanın ağzımın kenarında kalan salçası, Çocuksu kahkahalarımız arasına karışan fısıltılarımız Zamanı durdurma çabalarımız, Beni sana, seni bana verene şükürlerimiz.. ...
Sonra aniden sessizliğin sükunetini bozan Müzik çaların bangır bangır bağıran sesi, Yapılmayı bekleyen birkaç kırık dökük telefon Bir bütünü tamamlayan milyonlarca küçük parçacık..
Küçücük odanda ben kalmışım Anılarımı, çocuksu gülüşlerimi de orada bırakmışım..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN KALMIŞIM.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN KALMIŞIM.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sarı kırmızı yastığında saçımın simsiyah teli, Panjurundan sızan ışıkta tenimin gölgesi, Kilim desenli halında saçımın tel tokası Kalorifer peteğini mesken tutmuş gözlüğüm.. ...
Bir reenkarnasyon sonrası başlayan hayatımın Yeni evinin anahtarlarını çevirmişim, Bir kapı aralanmış mutluluğa doğru Küçücük odana sığmayan aşkımın son kapısı..
Sonra aniden sessizliğin sükunetini bozan Müzik çaların bangır bangır bağıran sesi, Yapılmayı bekleyen birkaç kırık dökük telefon Bir bütünü tamamlayan milyonlarca küçük parçacık..
Küçücük odanda ben kalmışım Anılarımı, çocuksu gülüşlerimi de orada bırakmışım.. TEBRİKLER GÜZEL ŞİİR İÇİN
Zaman aralığından kesit kesit anlatılan duygu zerzenişte olan bir yüreğin küçük bir kalpe verdiği özlem Nasılda şaha kalkmış dizelerde... Betimlemelerin şiirdeki ahengi,resmen şiiri görkemli bir gecenin en parlak yıldızına asmış.
Bir reenkarnasyon sonrası başlayan hayatımın Yeni evinin anahtarlarını çevirmişim, Bir kapı aralanmış mutluluğa doğru Küçücük odana sığmayan aşkımın son kapısı..
'' işte can alıcı nokta... dilerim şiirdeki anlatım gibi o kapıdan bir mutluluk çıkar... Bir başka tende bir yabancı olmak kadar zordur aşk.Bitmese ne güzel olur olacak bu ya doganın vaz geçilmez kanunu herşey birgün son bulacak tıpkı her yaşam gibi reenkarnasyonda bir gün biter
Eşsiz,doyumsuz anLatımın harman olup izelere dökülen şiirinizi kutluyorum yazan ve yazdıran yürekler asil ki asillik ortaya çıkmış iyi geceler saygı ve sevgilerimle Fırat Efe Polat
Panjurundan sızan ışıkta tenimin gölgesi,
Kilim desenli halında saçımın tel tokası
Kalorifer peteğini mesken tutmuş gözlüğüm..
...
Bir reenkarnasyon sonrası başlayan hayatımın
Yeni evinin anahtarlarını çevirmişim,
Bir kapı aralanmış mutluluğa doğru
Küçücük odana sığmayan aşkımın son kapısı..
çok çok güzeldi
haz alarak oudum kutlarım...