marmara’nın mavisinden çekerken gölgemi sıcak bir tuzlu şira tadında içtim vedayı o altın boynuzda bıraktım sende kalan mecburiyetimi kendi kendimin yokluğuna fail kalırken başka bir iklime teslim edecektim hürriyetimi
sen ruhumun fethine hazırlanırken istanbul’un surlarına yazdığım şiirler de yağmalanmıştı çoktan o gün bugündür mektuplarım yanlış adreslere yazılı yalan kaldı ah.. semazen tarafımda içre döner şehir vapurları şimdi yakamoz artıklarıyla oynaşıyor kolkola tek oturaklı atlıkarıncamda başka bir lodos peydahlı tersime tersime dönüyor heyamola..
üstünde buhur tüten yağmurlu gün masalını unutmayacağım hiç sen umudu postalarken çengel pencerelerden biliyorum sırılsıklamdın çıplak düşlere kayan ıslak bir yıldız mı kaldın a canım neden hiç kabuk bağlamıyor dizlerimdeki yaralar belki de çözmediğin paslı prangalardandır senin kulaklarını delen kepenk seslerinin bittiği yerden başladı ya benim derin karanlıklarım yitik bir kırlangıç şaşkınlığında uzak haziranlara akacağım
bana kimse nerelisin diye sormasın artık onuncu köyün tam içindenim nereye fırlattıysa beni belen bakışların o yerde göçmenim
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Uzak Haziranlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Uzak Haziranlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aramıza hoş geldiniz şairim.Zaten bir onuncu köylüden başka kim ''çıplak düşlere kayan ıslak bir yıldız mı kaldın a canım'' ı bu kadar saf yalansız ve yürekten söyleyebilir ki? Defalarca dinledim şiirinizi ve her defası ayrı bir tad yüreğimde,hafızamda. Sevgiler...Onuncu köyden kapı komşunuz:))))))
Eyvallah sevgili, eyvallah… Bilmediğim yerlere gidiyorum Bir filiz gölgesinden ötede bir yerde “Ey gözlerime bahşedilmiş mucize”, yüreğime hediye edilmiş Cenneti gılman Ey nefesime serpilmiş yudum taze hayat, Kan ter içinde kuruyan susuz dudaklarımla semâya uzanan dualarda bir avuç içindeki deryâ dünyana, bir sabah tan ağaran vaktinden, düşüyorum sen kokan satırlara.
demek geldi içimden sevgili can üstadım... can arkdaşım.. yol ve şiir dostum
Sevmek bir karşıya uzanmaksa Başkasına uyanmaksa uykusunu Yalın yalın anlamaksa Demirin pas noktasını Ki yaşamaktır bu Tomurcuğun sesini Susularla bağırmasını Duymaktır." ASAF.....
Kutlarım şairimi soluksuz okudum güzel dizelerini tebrik ve saygılarımla...
beni yağmura sor şimdi..