(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kan Kana Aktı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kan Kana Aktı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gene çok güzel olmuş, yaralı yüreklerin kanının rengi geceleri beyaz... yaralı yürekler gecenin görünmezinde buluşuyor, ta ki sabaha kadar.gündüz açığa çıkmamalı görünmemeli,gizli...gece kanlı yarayı belli etmez ama gündüz belli eder Allah muhafaza açığa çıkıverir yürekler... benimde çok kullandığım birşeydir gece sevgiliyi özleyip karanlıkta gizlide yasakta onla kaybolmak ,gündüz ak,açık,ortada onsuz kahrolmak... gündüz benden kaçmandan gece benle uçmandan vazgeçtim... derim bazen veya son paylaştığım şiirde duygular azda olsa yaklaşıyor geceler gündüzdü gönlüme gündüzler geceme dinlence geceler seni hecelerdi gündüzler uyurdu gölgenle ,yorumu biraz abarttım ama anlaşılabilirlik açısından(inşallah doğru anlamışımdır) ben şiirin ismini kansız birşey koyardım. AK SUÇ,AK GECE v.b.
ahh..bu ne yürek sıkıntısı...yüreğim kan ağlıyor.. kan karanlıktı gündüz aydınlık....bedende kırmızı ...çıkınca koyu...karanlık.... en iyisi bedenimizde kalsın...çıkmasın ..ama ihtiyacı olanlara verelim.... sevgiler....
canandemirel tarafından 5/14/2010 12:17:27 AM zamanında düzenlenmiştir.
canandemirel tarafından 5/14/2010 12:20:47 AM zamanında düzenlenmiştir.
kan kosusu sinmiş geceye.gecede çırpınan yarasalar misali soğuk bir tasvir.siyah ve kızılın birbirine yakışığı her armoniyi kıskandırabilirdi.tebrikler...