Ben çok faklıyım demek, şimdi olmuş çok moda Parası olan hazmetmek için içsin soda Fakirler çilesini çekerken zor günlerin Zengin sefasını sürer ipekle yünlerin.
Hadi demekle olmuyor iyilik güzellik İnsanın kalbinde olmalı doğal özellik Ezelden beri kaç sene geçmiş hiç bilinmez Aşk acısı yakıcıdır; hiç mi, hiç silinmez.
Taklit etmekten öteye gitmez iken ilim Yalan yarışında, kemiksiz dönüyor dilim Ben kabul etmesem de, başkası dalmış saza Çıkarı olan utanmadan basıyor gaza.
Aldırma can, boş ver gitsin alabildiğine Uzunca eller, uzansın çalabildiğine Usta çırak farkı, geçmiş zalim dümen çarka İşini bilen çalıp gidiyor, olmuş marka.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Usta Çırak Farkı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Usta Çırak Farkı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aldırma can, boş ver gitsin alabildiğine Uzunca eller, uzansın çalabildiğine Usta çırak farkı, geçmiş zalim dümen çarka İşini bilen çalıp gidiyor, olmuş marka.
Böyle markalar olmaz olsun üstadım; tebrikler taşlama ile haşlama yapmışsınız layık olanlara!..
Aldırma can, boş ver gitsin alabildiğine Uzunca eller, uzansın çalabildiğine Usta çırak farkı, geçmiş zalim dümen çarka İşini bilen çalıp gidiyor, olmuş marka.
Taklitçi bir toplum olmuşuz...Güzel dizelerinizi kutlarım...Yüreğe sağlık...Rabatlı
Hadi demekle olmuyor iyilik güzellik İnsanın kalbinde olmalı doğal özellik Ezelden beri kaç sene geçmiş hiç bilinmez Aşk acısı yakıcıdır; hiç mi, hiç silinmez. Çok güzel bir şiirdi can dost. Karikatür de ayrı bir güzellik.Emeklerine sağlık
Uzunca eller, uzansın çalabildiğine
Usta çırak farkı, geçmiş zalim dümen çarka
İşini bilen çalıp gidiyor, olmuş marka.
Böyle markalar olmaz olsun üstadım;
tebrikler taşlama ile haşlama yapmışsınız layık olanlara!..
Tebrikler.