Gülüm gülsün derken hazan vurdu gönlüme. Tebessümü çok gördün kilit vurdun özüme. Daha şafak sökmeden rücu ettik gurbete, Ne zaman aklıma düşsen darbe üstüne darbe…
Muhkem bir fikirdin beynime kazıdığım, Bütün cihana yeterdi sana olan hasretim, Her yer kar boran, ateşli bir hastayım, Bülbüller göçtü yine, bilsen nasıl yastayım.
Neye yarar benliğim sevdan yoksa yürekte, Varlığının güneşi doğsun anbean üstüme, Misk-i amber sürünüp kıyam durdum karşına, Ne kadar uğraşsam da yalan oldun sen bana.
Çile damıtır gözlerim gözlerine değeli, Kaderin sillesini yemiş gönlüm bir deli… İflah olmaz bir daha şu bendenin yüreği, Nefretle mi örülmüş ömrümün her köşesi?
Habib’in aşkı için gönlüme doğsun da vera, Ayrılık yangınıma atmasın hiç kimse çıra. Rabbin mağfireti boldur yalvaran yüreklere, Yetmez mi sana bana vuslata giden vaha?..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇİLE DAMITIR GÖZLERİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇİLE DAMITIR GÖZLERİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.