(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VÇCÖCMVXN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VÇCÖCMVXN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
slm arkadaşım, edebiyat defterinin anasayfasında şiirlere bakınırken bu şiir başlığı gözüme çarptı ve hemen daldım sayfanıza.başlığa hiç bir anlam veremedim..''sabun''çok alakasız durmuş başlıkta ve şiirden hiç bir şey anlamadım. her şey karman çorman.kelimeler bir birine dolanmaş, mısralarda can cekişiyor.düz yazıyla şiir arasında kalınmış sanki.'ne anlattığın değil ne hisettiğin önemli'tamamda.. bu şiirde hiç bir şey anlamdım dolayısıyla hissetmedim de.
edebiyat defterinin anasayfasında şiirlere bakınırken bu şiir başlığı gözüme çarptı ve hemen daldım sayfanıza.başlığa hiç bir anlam veremedim..''sabun''çok alakasız durmuş başlıkta ve şiirden hiç bir şey anlamadım. her şey karman çorman.kelimeler bir birine dolanmaş, mısralarda can cekişiyor.düz yazıyla şiir arasında kalınmış sanki.'ne anlattığın değil ne hisettiğin önemli'tamamda.. bu şiirde hiç bir şey anlamdım dolayısıyla hissetmedim de.
düşüncelerim bunlar,saygı duyarım yine de.
dostça kalın..