(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
xxx şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
xxx şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu yürekten sesleri,bu haykırışları niçin acaba medya dünyası vermez,her sabah TV dan ne idiğini anlayamadığımız keşmekeş seslerle uyanırız,yazık !Demek ki onlar geçmişimiz ile,bizi biz yapan değerlerle geleceğimiz arasında bir köprü kurulmasını istemiyorlar.
'Ozanları susan (susturulan) bir ulus,sevenleri toprak olmuş öksüz çocuk gibidir.'
Diken ektik bahçemize 'gül' diye Ar-namusa çelme taktık 'öl'diye. Mesaj attık baykuşlara 'gel' diye Bülbüldeki kanatları biz kırdık.
İşte ülkemizin hali,ne çok şeyin özeti bu!Yüreğinize sağlık,selam ve saygılar.
Şaban Aktaş tarafından 2/8/2008 12:27:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
Beğenin için teşekkürler Can Kız Ayla v you .Selam ve sevgilerimle...
ANNEM VE BABAM'A
Gönlüm özleminizle alev alev yanıyor, Pınar olup, tasıma şöyle doluverseniz. Kalbimdeki yaralar bayramlarda kanıyor, Ne olur sanki “canlar” çıkıp geliverseniz!
Bileydim hasret yakar,kalbinizi kırmazdım, Hep haklı olsam bile,üzerinde durmazdım. Bağırıp,çağırsanız nedenini sormazdım, Bir bayram sabahında bizde oluverseniz!
Semâverde çayımız kaynasa fıkır fıkır, Seccadeler üstünde huşuya erse zikir. Oruçlu sofralarda Allah’a olsa şükür, Neler bağışlamazdım şevkle gülüverseniz!
Kimi genç,kimi kirli,öpecek el kalmadı, Tüm köşeler tutulmuş,gidecek yol kalmadı. Gidilecek tek yol var,Nazım’da hâl kalmadı, Ne olur yanınıza beni alıverseniz!
geleceğimiz arasında bir köprü kurulmasını istemiyorlar.
'Ozanları susan (susturulan) bir ulus,sevenleri toprak olmuş öksüz çocuk gibidir.'
Diken ektik bahçemize 'gül' diye
Ar-namusa çelme taktık 'öl'diye.
Mesaj attık baykuşlara 'gel' diye
Bülbüldeki kanatları biz kırdık.
İşte ülkemizin hali,ne çok şeyin özeti bu!Yüreğinize sağlık,selam ve saygılar.
Şaban Aktaş tarafından 2/8/2008 12:27:43 PM zamanında düzenlenmiştir.