(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEDEN ŞİİR YAZIYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEDEN ŞİİR YAZIYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güzel bir siirdi degisik. hissettiklerimiz yasadiklarimiz icimize sigmiyor siir olup disa yansiyor siir olup dile geliyor güzel duygular ya da isyanlarimiz. her animiz siir gibi mi ne.
ve/ya öteki ben’i ya hemen yanı başımdan atmak ya da şahsiyetini iyice tanımlamak için şiir yazıyorum..........İYİDE YAPIYORSUN ÇÜNKÜ ÇOK GÜZEL YAZIYORSUN...KUTLARIM...SEVGİLER...
merhaba dostum neden mi şiir yazıyorum yürek susmuyor sıkıştırıyor yeri geldimi onu kalemden ayırmak bize yakışırmı iyi ki varsın var olasın hayırlı akşamlar...
Şiir her şey değilse üstünde bir saat bile durulmaya değmez.
Şiiri sadece sorumsuzluğa, türkülere indirirseniz durduğu yerde kurur. Yazılı her söz, insanın ve toplumun bütün ortamlarında yankılar uyandırmazsa, hiçbir anlamı da yoktur. Bir çağın şiiri, şiirin içine sindirdiği çağın ta kendisidir.
Dilin olanaklarını genişleten ve insanların düşünme yetilerini geliştirerek dünyaya çok boyutlu bakabilmelerine katkıda bulunan her şair toplumsal işlev konusunda temel görevlerini yerine getiriyor demektir.
Şiir yazanlar yazdıklarını bilirler,toplum onları daha sonra anlar...ama önce yargılar... Nazım,Arif Pir Sulatanlar gibi.... Sen yazmana devam et...anlayanlar çıkar bir gün..Selamlar
.............. ve/ya öteki ben’i ya hemen yanı başımdan atmak ya da şahsiyetini iyice tanımlamak için şiir yazıyorum
hiç bir zaman niye şiir yazdığımı sormamıştım kendi kendime..oysa bu şiir düşündürdü ve sordurdu şimdi bana..ve onlarca neden düşüncelerime saldıran bir çakal sürüsü gibi fink atıyor aklımda.. harikaydı dost..kutlarım.. sevgim ve saygımla..