(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KATRAN KARASI SEVDAN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KATRAN KARASI SEVDAN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
senden gayri boş dedin bu hayat sevgin HOŞ zaman geçti bu yarışta bizi geride kaldın KAL dilinde en küfürbaz heceler ÇAKAL dedin ve en sonunda bitti HOŞÇAKAL dedin...
hem seni afettim diyor dizeler hem de ben senin ne olduğunu zaten biliyordum, o yüzden kendimide afettim diyor aşk yine ucu açık bir halde salınmış gökyüzüne. ve adı yine yamanmış bir yüreğin ucuna yeniden.
Katran(!)Karası(!) Sevdan; adını verdiğin, güzeller güzeli şiirinizi Halil İbrahim ŞİİR sofrasında kemali afiyetle okudum. Şiir gökyüzüne doğru sevgilisini arayan allı turnanın kanat çırpışı benziyor, yanık-yanık, sesiyle yitirdiği maşuka-sına seslenişi gibi figan ediyor.
Gül atıyorum gül yüreğine" dedin
“Ne gülmüş attığın…
“Gül dediğin ateşten bir kor
“Sevmek dediğin bir hevesmiş
“Eskimiş eksilmiş kararmış KATRAN KARASI
“Yüreğinde PÖRSÜMÜŞ sevdanla geldim de…
Bir birinden değerli altın kıymetinde kelimelerle, gönül sarayımıza hoş esintiler bırakarak yüreklerde hak ettiği yere misafir olmayı hak etmiştir.
Elinize sağlık yüreğiniz daim,gönlünüz kavi olsun:Değerli adminim….Hüseyin DAĞLAR