önce elime almalıyım beni kuşatan taşlarımı ve un ufak etmeliyim... sonra ne kadar toza toprağa bulandıysa kızıl yüreğim bir üfürükte savurmalıyım gitsin... bir sihir yapmalıyım kördüğüme gebe kalmadan bütün düğümleri çözmeli bütün kan göllerini kurutmalıyım sapan taşına hedef kuşları arkama alıp siper etmeliyim dikene sevdalı çiçekten gövdemi...
…..’den sonra, döndüğüm yoldan geliyorum...
dünya çok mu büyük bana, ardımdaki çapraz korkular önüme yol vermiyor mu o büyüklüğe bir ben mi sığamıyorum öyleyse acılarla beslenip, ağzının kenarına uçuk attırıp dünyayı korkutacak kadar büyümeliyim... ve dünyayı alıp serçe parmağımın ucuna senden yana benden yana hatta tersine döndürmeliyim...
…..’den sonra, döndüğüm yoldan geliyorum...
yeniden geliyorum ve tersine dönen dünyada inadına inadına yeniden doğuyorum…..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
….’ DEN SONRA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
….’ DEN SONRA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yeniden geliyorum ve tersine dönen dünyada inadına inadına yeniden doğuyoru... gecenin bu vakti nefis bir şiir okumanın keyfini gönlümüze dolduran dizeler... ve final dizeler öylesine etkiliki sanki bi demirci örsünde demir döğer gibi.. inançlı ve de güçlü... tebrikler şairim ve de saygılar.
ve tersine dönen dünyada
inadına inadına
yeniden doğuyorum…..
merhaba usta sen her gün yeniden doğ aşkla
umudun bol olsun
sevgiyle kal