İnzivâ’ya çekildi ol Habib’i Kibriyâ, Su gibi akıp giden olaylar girdâbında. Cahiliye devrinde geçer akçeydi riyâ, Zûlmetler nûr’a döndü vahy’olan kitabıyla.
Doğduğu an ağladı ümmetim nerde diye, Nûr’unu hiç görmüyor puta tapanlar niye. Rebi-ül evvel ayı kutlu devr-i seniye, Zûlmetler nûr’a döndü vahy’olan kitabıyla.
Kisrâ’nın sarayları yerle bir oldu hemân, Bin yıldır yanan ateş arz’da söndüğü zaman. İki cihân güneşi Hirâ’ya oldu revân, Zûlmetler nûr’a döndü vahy’olan kitabıyla.
Kutlu doğum gecesi Melekler eve doldu, Biri Meryem, Asiye birisi nigâr oldu. Onsekizbin âleme açılan güzel yoldu, Zûlmetler nûr’a döndü vahy’olan kitabıyla.
Süt annesi Halime Cennetle müjdelendi, İslâmın ışığıyla karanlığı delendi. Kâinât mes’ud artık Bürhân’ı Hak gelendi, Zûlmetler nûr’a döndü vahy’olan kitabıyla.
Ticaret maksadıyla Şam’a sefer ederken, Bahirâ anlamıştı bulutla bir giderken. Nübüvvet mührü ile son Peygamber bu derken, Zûlmetler nûr’a döndü vahy’olan kitabıyla.
Tüm İslâm âleminin Mevlüd kandili hayırlara vesile olur İnşaallah.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HÂTEMÜ'L ENBİYÂ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HÂTEMÜ'L ENBİYÂ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O iki cihan güneşinin huzmelerini aksettiren mısralarınızda dolayı Allah sizden razı olsun allah onun şefaatine vasıl eylesin.İnsanlara model tayin ettiği ol Resul gibi yaşamak nasip etsin Bu güzeller güzeline yazılmış güzel şiiriniz içinTebrikler Selamlar
muhakkakki güzel ahlakı tamamlamak üzere gönderilen bir peyganbere yazılan çok güzel bir şiiri böyle bir anlamlı gecede okumak bana ayrı bir zevk vermiştir paylaşım için çok tşk ediyorum kandiliniz mubarek dualarınız kabul olsun saygılar
O Habibullahtır ; Tek seçilmiş nebi O Sebebi hilkattır ; Sen olmasaydın, bu alemi yaratmazdım, O İmam-ı Enbiyadır ;Mescidi Aksa da bütün peygamberlere imamlık etmiştir. O Rahmetenlilalemin: Alemlere rahmettir. O Muradi ilahidir : Hem dünya ve hem de ukba için hidayet ve feyiz kaynağıdır. O zevki sefadır, O aleme devadır O ekmeli evvel, O Canlı Kur'andır…...... ne yazılsa güdük kalır ardına.....
Üstadem günün anısına harika şiirinizi kutluyor, kandiliniz mübarek olsun. Yüreğiniz susmasın. Saygılarımla.
İnziva'ya çekildi ol Habib'i Kibriya, Su gibi akıp giden olaylar girdabında. Cahiller devrinde geçer akçeydi riye, Zulmetler nur'a döndü vahy'olan Kitabıyla. gönül gözün açık, kalemin daim ola....... SAYGILARIMLA.......
Ticaret maksadıyla Şam’a sefer ederken, Bahirâ anlamıştı bulutla bir giderken. Nübüvvet mührü ile son Peygamber bu derken, Zûlmetler nûr’a döndü vahy’olan kitabıyla.
SAYIN KARDELEN şiirini ve kandilini tebrik ederim selamlarımla.
Ticaret maksadıyla Şam’a sefer ederken, Bahirâ anlamıştı bulutla bir giderken. Nübüvvet mührü ile son Peygamber bu derken, Zûlmetler nûr’a döndü vahy’olan kitabıyla.
GÜEL ESERİNİ KUTLARIM CAN DOST AYRICA MUBAREK MEVLÜT KANDİLİNİ DE KUTLARIM SAYGILAR SELAMLAR ŞEN VE ESEN KAL,,
"senin ağzın ne söylir" diye bir hayranlık ifadesi vardır bizim buralarda...o ne güzellikti öyle ... Rabbim ne güzel gönüller yaratmış...iki cihan güzelliklerine mazhar olasın kardeş... çok ibaresini ekleyerek dahi "beğendim" ifadesini kullanmaktan hicap duyduğumu söylemeliyim... anladım ki ben şiir yazmıyorum, kafiye avcılığı yapıyormuşum merhum Necip Fazıl üstadın ifadesiyle ...sağolasın, var olasın, her iki cihanda güzelliğin hakikatine mazhar olasın...