(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
günah ya da sevap şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
günah ya da sevap şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
nasihat dolu dizelerdi ama gel gör ki bazen bizler ne kadar iyi davransak da karşı çıldırtacak hareketler yapabiliyor bir sabır iki sabır derken zamanla karşılıksız kalınmayabiliniyor ne var ki...
hoşgeldin dostum şeref kattın bu güzel yorumunla satırlarıma.sözlerim insanoğluna uymak uymamak ona kalmış iyi ki varsın allaha emanet ol dostum hayırlı akşamlar...
can alma boş yere kalp kırma rabbin katına çıkarken cani sıfatıyla anılma ... ne ekersen kendi adına gelir elbet seninle ahiret zamanında
AH ŞAİR AH.... BUNU ANLATA ANLATA DİLİMDE TÜY BİTTİ... ANCAK; ANLAMAYAN YADA ANLAMAK İSTEMEYEN O KADAR RUHU FAKİR VARKİ BURADA.... AHİRET ZAMANINA GİDİNCE ANLIYACAKLAR SANIRIM BU GİDİŞLE... NEYSEKİ O KADAR DA TEK DEĞİLİM ŞÜKÜR Kİ... :)
GÜZEL DİZELER, YAZAN YÜREĞİNİZE SAĞLIK HER DAİM... BÖYLESİNE ASİL HİSSEDEBİLEN YÜREĞE BAKİ SELAMLAR
hoş geldin dost.bırak anlayan anlıyor zaten ne demişler her koyun kendi bacağından biz yeter ki susmayalım onlara belki ders olur nedersin.. hayırlı akşamlar listeme aldım seni böyle değerli yüreğin listemde bulunması bana şeref verir allaha emanet ol hayırlı geceler...
hoşgeldin dost şeref kattın yorumunla.insanoğluna sundum gerçekleri ya doğrunun yolunda gider huzura erer yada uymaz yanlışlar çukurunda boğulur... allaha emanet ol hayırlı günler saygılar....
sen mevlana torunu yunusun soyu onlar aldımı giderken kefenden başka yanına bu cihana güvenme asla bir nefese bakıyor taşıdığın can unutma....... ........... güzel şiirinizi kutlarım..kaleminiz daim olsun..sevgiler..saygılar
sen mevlana torunu yunusun soyu onlar aldımı giderken kefenden başka yanına bu cihana güvenme asla bir nefese bakıyor taşıdığın can unutma.......
merhaba ablam ne güzel öğütler ne güzel sözler hayran oldun bu güzel sözlere ablam sen yaz ben gelir gider okurum valla :)kefenden başkası demişsin ablam inşallah kefen nasıp olur diyorum artık o bile korkutuyor bu zamanda beni kefen bile nasip olmayabilir inşallah kefen nasıp olur ablasının bitanesi güzel yüreğini kutlarım sevdanla seni öperek gidiyorum ablam hoşçakal bak kır çiçeklerimi sula tmmı solmasınlar :))))))))))))))
günaydın ablacım sularım tamam:)))haklısın ablacım bazı canlara kefen bile nasip olmuyor rabbim herkeze hayırlı ölümler nasip etsin.insanoğluna seslendi sözlerim anlarsa ne mutlu bana iyi ki varsın ablacım allaha emanet ol hayırlı günler...
hoşgeldin dostum eyer birazda olsa yansıtmışsam satırlarımda dünyanın boşluğunu ne mutlu bana değer verdin varlığınla hayırlı geceler allaha emanet ol saygılarımla....