(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaşam Savaşı... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaşam Savaşı... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok çok geçmiş olsun şairem..bir daha elem sıkıntı yaşamayın inşallah..hep hayatın tek yönünden bakmaya alışmışız maalesef..kimbilir insanlar hastanelerde..nasıl yaşam mücadelesi veriyor..şükretmeyi unutuyoruz..sevgi..ne sihirli bir kelime ne güçlü bir duygu..işte..sevgiyle her zorluk aşılabiliyor aslında..nice mutlu sağlıklı yıllar dilerim ailenizle birlikte..sevgiler selamlar..
Bir müddettir defterden uzak kaldığım için duymadım Geçmiş olsun dualarınızın kabul olup hastanızın iyileşmesi yüreğimize ferahlık verdi Sizin bu defterde bambaşka bir yeriniz var Allah acı yaşatmasın Tekrar geçmiş olsun der sıhale afiyetle kalın
her zaman dualarımız senin ve sevdiklerinin sağlığı ve huzuru mutluluğu için olacaktır bunu bilmeni isterim ki yanında olmasakta her zaman yüreğimdesin çok değerli olduğunu bilmeyen yoktur sanırım ama be bir kere daha yazmak istedim ender bulunan insanlardan olduğuna gözlerimle şahit oldum bunun için de çok mutluyum ne olur kendine de dikkat et sevgiler
Sevgili Canan arkadaşım uzun süredir siteyi pek fazla ziyaret edemiyorum yaşamında atlatmış olduğun talihsizlikten sayfanı ziyaret edince haberim oldu. büyük geçmiş olsun inşaallah son acınız olur. Sağlıklı ve mutlu günler diliyorum. sevgi ve selam ile.
SEVGILI CANAN HANIM SIZE VE AILENIZE BUYUK GECMIS OLSUN DILEKLERIMDEN SONRA ALLAHA SUKURLER OLSUN IYILIK HABERLERINIZI ALDIK.BEN BILHASSA COK MERAK EDIYORDUM, SIZI BIRAZ YAKINDAN TANIMAMDAN OLSA GEREK . SIMDI HER IKINIZDE KENDINIZE DIKKAT EDINIZ,DAHA NICE GUZEL SENELERE ,TEKRARDAN GECMIS OLSUN. SEVGILERIMLE
Büyük geçmiş olsun şair dost, Allah sizleri birbirinize bağışlasın 4 yıl önce Ege üniversitesi yoğun bakımda yatarken, eşimin neler yaşadığını anlattı dizelerin bana yeniden... Esenlikler diliyorum, sevgimle.
Çıldırsın birlikte uzandığınız akşamlar, ısıtsın sözleriniz geceyi. telli duvaklı huzurunuz bol olsun...........Geçmiş olsun dost. Güzel şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum. Saygılarımla
yüreğine sağlık çok güzel... allah dualarını kabul etsin.allah yüzünü daima güldürsün. sevdiklerini sana bağışlasın.... allah hiçbirimize acı göstermesin.... bu güzel dizeler için teşekür ederim.... yüreğin ve kalemin aşkla daim olsun.... sevgiyle.....
değerli şiir dostu çok çok gemiş olsun acil şifalar dileklerimi bırakıyorum sayfanıza çok duygu dolu satırlardı yüreğinize saglık kaleminiz varolsun saygılarımla zaralıcan
Sizi burada yeniden görmek beni nekadar mutlu etti anlatamam. Eniştemimizin önemli sorunu atlatmasına da ayrıca çok sevindim. Allah herikinize de sağlıklı hayırlı ömürler versin efendim. Selam sevgi ve saygılar.Bütün dualarım sizlere gitsin.
Canım Benim, Hani demiştin ya bana, gözlerin de yağmurlarla " Leyla"m çok korkuyorum" o anı bır daha yaşadım gözlerinde ki hüznü, sevgiyi, korkuyu hatırladım...ve benim sukunluğumu...
Allah bir daha yaşatmasın ablam Kemal Enişteme sevgilerimi ilet...
Canım Leylal varlığın benim sanki can simidimdi, sen bir meleksin canım. Seni çok seviyorum, kemal abinde sevgileri yolluyor. Allah razı olsun , sağol varol birtanem. Sevgimlesin.
sitede ABLAM dediğim ilk insan...acılarına açılan forumdan ortak olabildim...ve sayfanı çok özleyenlerdenim.bu mutlu haberede çok sevindim.....beraber daha nice yıllara....şiirin de sende çok muhteşem saygılar ABLACIĞIM.... saygılar
Allah acil şifalar versin efendim. Serbest şiiri pek sevmediğim halde bir solukta severek okudum. Gayet akıcı bir dille yazmışsınız.Kaleminiz daim olsun.Sevgi ve hürmetlerimle...
Ablam Allah şifalar versin Beraberce daha nice yıllara Beraberce kocayın tonton nine ve tonton dede olun. İyi günde gelen dost dost değildir dostun iyisi kötü günde gelmeli.....
Sevgili kardeşim sizler birer meleksiniz, sizleri çok seviyorum Allah sizlerden rağzı olsun zor günlerimde bana verdiğiniz destek bini öylesi rahatlattıki anlatamam..Sevgilerim kucak dolusu sizlere. Sağolun varolun.
Allahım her zaman yardımcınız olsun ablacığım. Yüreğiniz her zaman sağlıklı kalsın. Duygulu, hisli bir şiirdi. Ellerinizden öpüyorum. Saygılaırmı iletiyorum.
ŞairAcemi tarafından 1/19/2010 8:16:31 PM zamanında düzenlenmiştir.