(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OYUNA GELMİŞİZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OYUNA GELMİŞİZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
HARİKA ÖTESİ GÜZEL BİR ŞİİRDİ ABİCİĞİM. OKUMAK MUTLU EYLEDİ BENİ. HER ŞAİR YAZAMAZ ELBETTE BÖYLE ŞİİRİ. TEBRİKLERİMİ SUNUYORUM SİZE. KALEMİNZİ DAİM OLSUN. SAYGILARIMLA SELAMLAR.
Sönen yıldızı güneş diye göstermişler Oyuna gelmişiz oyuna ===============================
BU ülkede durmadan oyunlar oynanıyor, Cadı kazanı gibi kazanlar kaynatılıyor... Herşey Millete tersinden anlatılıyor, Oyuna gelmişiz hemde ne oyuna . HakanKURTARAN Yürekten Tebrikler.. Saygılar ...
Oynanan oyunları ve yüzümüze karşı yapılan rolleri, zarar görmeden anlayabilecek miyiz bir gün ve insnaların iki yüzlülüğünden kaçabilecek miyiz dersiniz Yunus bey?
Umarım bir gün oynan oyunları bozabilecek kadar gerçek gözle bakabiliriz karşımızdakilere.
Yine özeldi dizeleriniz. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
Huylu huyundan vaz geçmezmiş derler ya... Ne kadar aldatmaya çalışsa da çıkar oyunu sonunda. Yazılış olarak çok uyumlu ( yuna-oyuna-O yuna) genelde hecede kullandığımız sanatı serbest şiirde de kullanmak yakışmış. Tebriklerimle,selamlar...
bunlara zemzem yeter mi acep...? harika cinaslı şiir.. sevgim saygım her daim tebriklerimle değerli yunusi hocam... iyi ki varsınız..iyi ki yazıyorsunuz... sevgim saygım her daim..tebriklerimle..
her zaman oyunlar oynanır temizler üzerine bu dünyada ama oyun burda bitmiyor asıl oyun orda başlayacak gerçek oyun bakalım kim yunacak kim oyulacak asıl perde orada................çok güzeldi..................saygımla tebrikler
Oyuna gelmişiz oyuna
Geceyi saklamışlar günün ardına
Sönen yıldızı güneş diye göstermişler
Oyuna gelmişiz oyuna
Gidip bin kere zemzemle yuna
Düşkünse arına
O yuna
Belki arına
Adam çekermiş soyuna
Oyuna gelmişiz oyuna
EVET HAKLISIN DOST OYUNLARA GELİYORUZ AMA BAKALIM NEREYE KADAR.
SELAM VE SAYGILARIMLA,