Dağlarına sarınmış Karları umut bilemiş Kardelenim. Dip deniz kaybolmuş seslerin Arzın derinliğinde yanmış Aşkın kökleri Buz kesiğine akmayan Yüreğine şimdi bin ölüm Yüzü güneşin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yüzü Güneşin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yüzü Güneşin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine şimdi bin ölüm Yüzü güneşin... ======================
Yürekteki ölümler birazcık ertelensin, Çünkü bu hayatın gerçek özü sensin... Kardelenler bile bile mor menekşeyi beklemişti, Mor menekşe söz verdiği halde yine de gelmemişti. HakanKURTARAN-30.12.2009 Değerli Şairem (kardeşim) Çok güzel içten bir şiirdi. 2010 yılınız sahlık sıhhat ve mutluluklar getirsin. Saygılarımla ....
Hain zamanların puslu sularında, vedaların kendini bilmez susuşlarında, sen ki bana düşman sen ki bana hasret sen ki sensizsin artık... Derin anlamları tükenişine gömdüm, basit cümleleri boş sayfalara, üzerini çizmekte yetmiyor satırlarca, siyahların hükmü geçiyor şimdi sana koşmaya can atan tüm üç noktalarda... alıntı...
Kutlarım güzel dizelerinizi nice mutlu güzel yıllara sevgimle saygımla...
kısa öz
mutlu yıllara
sağlıcakla kalın