(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KALBİME HİÇ GİRMEDİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KALBİME HİÇ GİRMEDİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel bir sitem şiiri olmuş gönlünüze sağlık. Dileğielim ki gözler hep sevinç gözyaşları ile dolsun, ne yalan ne ihanet nede riya için ağlamasın.... Selam ile.
Hoş geldiniz, hayatımızın bir yanı sevinç bir yanı hüzün, bazan sitemede yer vermek lazım sanırım sevgiyi anlamak adına, şiirim için zaman ayırdığınız okuma zahmetinde bulunduğunuz içi çok teşekkür ederim. Saygılar selamlar.
Bir gün ustaca yazabilirsem okuyucularımı belki o zaman memnun edebilirim. Yazım hatası eksik olursada affola umarım hoşça kalın saygı ve mutlulukla yeni şiirlerde seslenmek dileği ile.
Hoş geldiniz, bazan sitem de şiirlere konu olabiliyor. Eski bir zamanların kalıntısı diyelim. Zaman ayırdığınız için okuma zahmetinde bulunduğunuz için ayrıca teşekkür ederim. Umarım vefasız dostlarınız olmaz. sizde sitem etmezsiniz..::)
Sevgiye hürmeten.
Güzel yazılmış bir şiirdi.
Tebrik ediyorum.
Selamlar,iyi yıllar...