(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OY/UN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OY/UN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÇARESİZLİK ÇARE ARATIYOR İNSANLARIMIZA!DENİZE DÜŞEN YILANA SARILIR MİSALİ.AZ AMA ÇOK DERİN MANALI DİZELER TEBRİK EDİYORUM DEĞERLİ DOST YÜREK DAİMİ BAŞARI DİLEKLERİMLE SELA SAYGILAR...
Değerli Dost.Uzun zamandıersayfalara gözümdeki rahatsızlıktan dolayı giremiyorum.Ama sayfamdaki yorumunuza size sayfanızdan teşekkür etmek istedim.Hemde O kocaman yüreğinizi kısacıcık dizelere geniş açılımla nasıl aktardığınızı takdire şayanla gördüm.Gönülden tebriklerimle yeni yılınıızı kutluyorum...saygılarımla...
Bu kadar kısa iki dize ile sayfalar dolusu şiir yazmak diye buna denir Yunus bey. Oy/un . Oynanan oyunlar hep OY üstüne değil mi. Belli bir süre şirin görün al Oy/ları ve sonrasında, ne dersen de beş ytıl süre ile yutar vatandaş oynayacağın her oyunu.
Oyla oylatanlar(Milletin oyunu alıp onunla milleti ağlatanlar) oyla gideceklerdir. Anlamlı eserinizi beğenerek okudum. Sağ ol hocam. Saygı ve selamlar.
nağmerdin sözü olmaz otun közü olmaz satılmıştan adam olmaz kanı bozuktan lider olmaz vermem oyumu vermedimde İki cihann bir olsa gelse üstüme vermem ben oyumu bu nağmertlere Kutlarım sevgili dost kısa ama çok şeyler ifade etmiş yüreğine sağlık
Saygımla...