(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KİM BİLİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KİM BİLİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
El alem Yarın derdinde Yarın endişesinde Kim bilir Belki yarın yok
Ben zaten Dünde kalmışım Dünde yaşıyorum Benim Bu günüm bile yok
dünlerimizi unutmayalim tabii her anin her zamanin kendine has bir güzelligi vardir. gün bu gündür. yarina Allah kerim. en güzel yarin en aydinlik yarin sizin bizim hepimizin olsun. cok güzeldi kisacik ama cok güzel.yüreginize saglik sonsuz saygilarimla
çook insan var hep dünleri yaşayan, dediğiniz gibi yarını değil, bugünü bile yaşamayan.. çok begendim ben bu şiirini, yüreğinize saglık.. saygılar necdet bey..
Kitabımı sana adamak istedim Gözlerine baktım Gözlerin yok Öpmek istedim Yüzüne baktım Yüzün yok Tutmak istedim elini Elin yok Isıt sözlerimi yüreğe işleyen kulakların yok Anlat bana bişey anlat Dilin yok Haydi yanyana yanın yok Kitabımı sana adamak istedim Adın yok Güvercin getirdi şiirimi geriye Bu dünyada anlattığın kadın yok..
AZİZ NESİN
sevdiğim bir şiirdi...yarın aslında bugündür desem klasik bir söz olsada...endişeler kurt gibi kemire dursun gerçekten gün an yaşanmıyor...muhteşem bir paylaşımdı şair...saygımla...
benim
bu günüm bile yok
sayın şair arkadaşım bu gününüz hiç eksik olmasın yoksa dününüz nasıl olur .kutluyorum anlamlı dizeleri saygılarla