(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EL ALEM KORKUSU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EL ALEM KORKUSU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Elemden kederden yorulsa da şu kalbim Hala düşlerimi hayalin süslüyor Seni sevdiğini söyleyecek ya bu dilim El alem çok görüp kınayacak diye korkuyor ========================================
O halin gözümden hiç gitmiyor, Sana olan hasretim inan bitmiyor. Hayat beni senden yana itmiyor, Ama yinede seni seviyor bu yüreğim. Hakan KURTARAN Yürekten Tebrikler Üstadım.. Saygılar
Seni sevdiğini söyleyecek ya bu dilim El alem çok görüp kınayacak diye korkuyor...
Bu EL ALEMDE HERSEYE BURNUNU SOKUYOR... EL ALEM NE DERSE DESIN DENILEMIYOR TEK CARE VAR TERKI DIYAR ETMEK O DA ZOR GELIYOR... TEBRIKLER USTADIM KISA AMA ANLAMLIYDI... SAAYGILARIMLA...
Elemden kederden yorulsa da şu kalbim Hala düşlerimi hayalin süslüyor Seni sevdiğini söyleyecek ya bu dilim El alem çok görüp kınayacak diye korkuyor
Elinize sağlık, Hayatın gerçeğini resmetmişsiniz.ömürden ömür götüren EL ALEM KORKUSU Hayatı hep bir sonraki güne erteleyen neden. KIsa öz ama çok şey anlatıyor tebrikler..
sevgi bu... insan sevince duygularına, diline gem vurabilir mi... seviyor ve seviliyorsanız KİME NE... varsın sizi sevginizi haykırdığınız için kınasınlar....
Elemden kederden yorulsa da şu kalbim Hala düşlerimi hayalin süslüyor Seni sevdiğini söyleyecek ya bu dilim El alem çok görüp kınayacak diye korkuyor
O korkular değil mi mutluluklara set koyan? ama hep elalem dersek mutluluğu çok zor yalakarız.az ama öz dizeler yüreğinize sağlık değerli dost yürek.daimi başarı mutluluk dileklerimle.selam saygılar..
Elemden kederden yorulsa da şu kalbim Hala düşlerimi hayalin süslüyor Seni sevdiğini söyleyecek ya bu dilim El alem çok görüp kınayacak diye korkuyor
Kim ne derse desin zaten bu değil mi bizleri gizleyen endişe;en güzel söz henüz söylenmeyendir,en güzel sır henüz bilinmeyendir.Gerek fert olarak gerekse toplumsal anlamda sevgiyi sevdiğimizi itiraf edemediğimiziçin sevgi toplumu olamıyoruz.Bu güçlü ifade "SENİ SEVİYORM" diyemiyor isek hiç bir başarıdan bahsetmemiz mümkün değil,aşkların en güzeli açık sözlü olanıdır.Gizli sevdalar saklayanı yakmıştır.Yaşamda karşılaştığımız bir çok olayda endişeli yaklaşımlar sevgiyi yok etmekte aşkın pınarlarını kurutmaktadır.Öyle bir yürek atışıdır ki o seni seviyorum diye haykırmak avazımız çıktığı kadar bağırmak yüreğimiz kanarçasına hissetmek ne güzel duygular bunlar.Aslında çok görenlerin hiç görmediğini düşünüyorum onların kendi önlerindeki hezeni bile göremediklerini düşünüyorum.Bu ince ruhların işidir.haykırın ses telleriniz o ahenkli cümleyi hep aynı nakaratı seni seviyorum 'u söylesin.Saygıdeğer hocam çok güzeldi sabahın ilk saatlerinde sayfanızdan güzel bir şiir okumanın hazzını verdiniz.en kalbi saygılarımı sunuyorum.
Elemden kederden yorulsa da şu kalbim Hala düşlerimi hayalin süslüyor Seni sevdiğini söyleyecek ya bu dilim El alem çok görüp kınayacak diye korkuyor
Kısa öz .. Berrak ve net br şiirdi...Ama beni derin düşüncelere daldırdı. Başkalarının düşünceleri , ben olamama neler kaybettiriyor yüreklere hiç bilen var mı acaba? Sonra pişmanlıklar , aranılan sevdalar... Kutlarım harikaydı efendim. Saygılar bu kocaman yüreğe.....
Hala düşlerimi hayalin süslüyor
Seni sevdiğini söyleyecek ya bu dilim
El alem çok görüp kınayacak diye korku
EVET ÇOK MERAK EDİYORDUM SAYFAMDA ADINI YAZDIĞINIZ BU ŞİİRİ .İLKÖNCE ONU BULUP OKUDUM VE YAZDIKLARINIZA CUK OTURDUĞUNU GÖRDÜM .ÇOK GÜZELDİ .KUTLARIM YAZAN YÜREĞİ .