(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dünyayı Savurdum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dünyayı Savurdum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dünyalar bir yana, yıldızlar bir yana...yüreğini ver be can...sevilen başka ne ister. bir akgüvercin kanadına koy karınca nefesini, kabul etmeyen namerttir. dostça kal...
Harika bir şiir Fikret bey...kutlarım...tümüyle çok güzel...de tek ismi bile yeter diyeceğim neredeyse...can yüreğinize sağlık... selamlar saygılar ve sevgilerimle...
kısa veya uzun şiir farketmiyor işte şiir.. yazan kalem usta olunca karıncayı zirveye taşıyor ve zirvede karınca öyle büyük öyle ihtişamlı ki gözü kamaşıyor yıldızların ve bulutların..
Şimdi bir sapan var elimde İki yıldız koydum cebime Gecene yansın diye Fırlatacağım gökyüzüne
Kaldırdım dünyayı Savurdum ötelere Düşerse önüne Bil ki; benden sana hediye
Mecbur hepsini aldım şiirin dağın zirvesine tırmanmayı başarmış karınca nefesi gibi değerli ve tüm sözler birbirine bağlı hele yıldızlar her zaman güzel ama sapanla denemeyenler için ayrıca bir güzel
Sevgilerimle şiirin güzelli içinde saklı kalsın say say bitmez
İnsan düşündüğünce ve hayal ettiğince var. Ve böyle zamanlarda oyuncak olur elinde yıldızlar. İnsan dünyadan büyük,O'nun içine âlem sığar. Ne "deli gönül" dür o, dediğini yapar mı? Yapar..
Fikret Bey, uzaklardan geldi ya sesiniz soluğunuz, bir siz bir sevenleriniz yansa kim bulabilir o yangın yerlerini. Gönlünüze sağlık. Saygılarımı kabul buyrun. :)
yürek kocaman olunca yıldızı sapana dünyayı gözler önüne yerleştirebilir kim engel olacakmış şaşarım... çok güzeldi... tebrikler bu güzel şiire... saygı ve sevgiyle kalın...
dostça kal...