Bekaretini kaybetti mazim Kanamalara bulaşmışcasına Dönmek Bakmak İstedim en azından birkez daha Yapamadım belki en doğru kararımdı İçine çekmesinden korktum kaldıramadım
Kanların aktı onların döşediği mayınlara Patlamalar yayıldı kendine kurduğun dünyada Düşe kalka belki topalladın benliğinde Her acının bir güneşi varmış oda tam karşında
Dikenleri batar insana hayatın Birileri kurtarır kendini zorlukların arasından Belki bazı özellikleri kaybolur Yada silintekli canlarında son nefesi çeker Yinede Umut denizine dalar inatla gözünün karasında
Kadınım Yukaradakiler topalama insan suretleri yalnızca Bizi anlatıyor dikatli bakınca Yedi farkı bulma gereksiz hepimiz aynıyız Ben seni senle sevdim bakir çiçeğim Soldurmaya niyetim yok sen suyunu bana saldıkça
Bir mor elbisen vardı Ne zaman görsem üzerinde aşkın rengi diyorum Gecemi gündüzüme boya hadi Dudakların beni öpsün dilin damağımda Sevdanın tazeliğinde ürkek bir ceylansın sanki Korkma sinme köşelerine Adresi bilinmez kurşunlar işlemicek yüreğine...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ben seni senle seviyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ben seni senle seviyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir mor elbisen vardı Ne zaman görsem üzerinde aşkın rengi diyorum Gecemi gündüzüme boya hadi Dudakların beni öpsün dilin damağımda Sevdanın tazeliğinde ürkek bir ceylansın sanki Korkma sinme köşelerine Adresi bilinmez kurşunlar işlemicek yüreğine...
güzel şiirdi ama ben bu dizelerde biraz kendi duygularıma göre düzenleme yaptım sanırım sakıncası yoktur yanlış anlamayın begenmediğimden değilsadece düşüncelerime uygun olsun diye..
Bir mor elbisen vardı Ne zaman görsem üzerinde aşkın rengi diyorum
"Gecemi gündüzüme boya hadi"
seninle doğsun güneş Geceden kalma yıldızlar saçında gezinsin Sana bulansın dört duvar Kör saatler.... Ve sen maviliğin derinde kal Daldığım gözlerim hissettiğim tenin Sihiri bozulmasın isterim.....
daha çok şey yazılırdı da susayım bari :)
afferin sana....bakıyorum da iyice tavan yapıyor duyguların..maşallah bakalım :)
dostluk adına her ne varsa bıraktım sayfana...şiirle :)
Ne desin yasemin çiçekleri şairim kadınım demişsin seni senle seviyorum demişsin o güzel yüreğini çoktan yoluna sermişsin Dahası varmı her haliyle sevmişsin... Mınıcık bir yıldız düştü mısralarından düşlerime sevmek ahh sevmek şairim ve kadınım deyip söyleyebilmek.... çok güzeldi şiirin sevgimdesin saygımla....
yasemin çiçeğim döktü satırlarıma kokusunu. eyer bu hayatta sevebiliyorsan başka birşey gerek yok bence minicik bile dokundurmuşsa satırlarım düşlerine benden mutlu olmaz dünyada.dostluğumuz daim olsun ömrümce sevgimdesin saygımda her zaman ununtma...
Bir mor elbisen vardı Ne zaman görsem üzerinde aşkın rengi diyorum Gecemi gündüzüme boya hadi Dudakların beni öpsün dilin damağımda Sevdanın tazeliğinde ürkek bir ceylansın sanki Korkma sinme köşelerine Adresi bilinmez kurşunlar işlemicek yüreğine...
yüregine saglik cok güzel bir siirdi tebrik ederim saygilar.
Adresi bilinmez kurşunlar işlemicek yüreğine... sen varya sen attın yine beni hedefsiz geceye kör kurşun gibi hayallerim offff kardeşim yaaaa ONE NUMMER ' yüreğe sahipsin ve kardeşimsinnn:))
Bir mor elbisen vardı Ne zaman görsem üzerinde aşkın rengi diyorum Gecemi gündüzüme boya hadi Dudakların beni öpsün dilin damağımda Sevdanın tazeliğinde ürkek bir ceylansın sanki Korkma sinme köşelerine Adresi bilinmez kurşunlar işlemicek yüreğine...
Ben seni senle seviyorum diyorsun ya: Ne güzel ifade etmişsin. Tüm şiir sanki şiirin başlığında gizlenmiş gibiydı. Sevgili gönül dostum Hele kadınım derken yüreğinde ki sevdadan koparmışın bizi anlatıyor diyorsun ya kadınına verdiğin o güzel sevgin daim olsun. sevgilerimle kal cannn
teşekkürler efendim nasılda anlamışsınız satırlarımı.bu gece bir başka sanki içimde bin atlı koşuyor iyiki varsınız hepinizi çok seviyorum tanımasamda. dostluğumuz daim olsun saygılar......
Ne zaman görsem üzerinde aşkın rengi diyorum
Gecemi gündüzüme boya hadi
Dudakların beni öpsün dilin damağımda
Sevdanın tazeliğinde ürkek bir ceylansın sanki
Korkma sinme köşelerine
Adresi bilinmez kurşunlar işlemicek yüreğine...
SERBEST DİZELERDE KADININIZIN SEVGİSİ DORUKLARDA.
SEVMEK , SEVMEĞİ ERTELEMEMEK ADINA HOŞTU DİZELER.
KADIN, NARİN BİR ÇİÇEK.
ÖPÜLDÜKÇE ÖPÜLECEK.
HEP, DEĞERİ BİLİNECEK,
KOKLANASI ÇİÇEK ÇİÇEK... SAYGILARIMLA..