1950 Yılında Suvermez köyünde dünyaya gelen Nuri, Babasının çobanlık yaptığı yaylada İlgisizlikten, bakımsızlıktan Mütevellik Menenjite yakalanmış ve bugün yarın iyi olur denilerek ihmal edilmiş ve sonunda bu hale gelmiştir. Şu anda 59 yaşında Anadolu’nun bir köyünde annesiyle yalnız yaşamaktadır.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DELİ/VELİ NURİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DELİ/VELİ NURİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hani bir söz vardır.akıllı olup herkesin derdini çekeceğine deli ol, herkes seni çeksin.çokta mantıksız değil bilakis akıllıca. aslında en akıllı onlardır .çünkü bir lokma ekmeğe o kadar seviniyorlarki!eksiklerini hiç bilmezler olmaları gereken yerdedirler.bizim hiçbir zaman olamadığımız. tebriklerimle saygılar.
Abim yine kalemini çoşturmuş, bir garibin hayatını yüreğinin sesiyle birlştirip dizelerine nakşetmiş, o kadar güzel anlatmış ki sanki sizlerle aynı duyguları paylaştım, kaleminiz hiç susmasın can abim kutlarım...
Tabiki her yerde böyle garibanlar var, doğru demişsiniz onlar deli değil belkide Veli, herşey yüce Allahın takdirinde şiiriniz güzeldi kutlarım Yunus diyarından selamlar.
Nuri'yi bilmeyen bu şiirin derinliklerini pek anlayamaz. Ama ben öyle değil. O kadar güzel dile getirmişin ki.. Ne deyim. Ancak bu kadarı olur. Sana imreniyorum. Kutlarım seni.........
aslında en akıllı onlardır .çünkü bir lokma ekmeğe o kadar seviniyorlarki!eksiklerini hiç bilmezler olmaları gereken yerdedirler.bizim hiçbir zaman olamadığımız.
tebriklerimle saygılar.