(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK YAĞMURU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK YAĞMURU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her yağmur yağdığında gözlerim dalar uzaklara seni ararım gökkuşağı gibi, yağmurlu sokaklar aşksız kaldı, yağmur seni anımsattığı için özlüyorum
Hadi gel hadi yağ yağmurum ol aşkım ol sığınağım ol...
------------------------------- Yağmurun sesi zaten güzel,anımsatır aşkın sevdsını Yağmursuz sokaklarda değil, Akan suyun sesinde ararım seni Orda girinişin olacak ,o aşıkımın girinişi olacak Sığınağın olacağım, Sevdanla yaşıyacağım...
Bu harika şiiriniz için içten kutlarım Sevgim sevgin olsun can dostum,sevgilerimle...
sevgili şair, betimlemeler arasında kopukluklar var! hem yağmur, hem sığınak nasıl olunabilir değil mi? teşekkürler ve biraz dikkat lütfen! tebrikler...
teşekkür ederim eleştiri için lütfen eleştirin ve ne isterseniz yazın.dikkate alacağım önerilerinizi. ben sadece aşk için herşey mümkün olacağını söylemek isetdim
elbet öyle sevgili şairem, yalnız şiirde kopukluk olmaması açısından demiştim, siz haklısınız, şiir sizin, sizden iyi bilemeyiz ya ne yazmak istediğinizi... afedersiniz...
Beyaz neymiş kardan beyaz bir sen varsın karşımda, Senden başka hiçbir şey yok bir sen varsın çarşımda. Senden başka hiçbir şey yok bir sen varsın arşımda. Gitme no/lur gidemezsin bu tendeki ben senin.
Gitme no/lur gidemezsin bu bendeki ben senin.
Hoşgeldin gurbet kuşu. Beraber tırmanalım şiirdeki yokuşu.:))
Yağmur çiselerken öpmüştüm dudağını yağmur çiselerken sevmiştim yanağını Yağmur çiselerken sorarım yine sana nasıl yine sevsem seni nasıl öpsem yine seni nasıl sarılıp yine sana haykırsam sevdiğimi...Lütfen İnci Çayırlıdan bu parçayı dinleyin,ben tam da dinliyorken sizin şiirinizi okuyordum..
hadi yağ
yağmurum ol
aşkım ol
sığınağım ol... "
gelmenin ıslanmasın,uslanmak,beklemenin buhuru olmak şiir olmak,aşk olmak, olmuşların sonlarında seni beklemek
şaire ruhunn akısın