(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEDEN YAKTIN CANIMI CaN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEDEN YAKTIN CANIMI CaN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu kelime söz konusu olduğunda, konuşmaya veya yazmaya sessizlikle başlarım hep.
Canım yanar derinden.Boşa harcanmış emeklerime, zamanıma ve uğruna harcadıklarıma acıyla burkulurum.Değmezmiş.Anlarım ama çok geç artık.Sonunda bozuk para gibi harcanılmak olduğunu görseydim önceden, elbet çabalamazdım.İnsanlar, yaşanılanlar her ne kadar güçlü olursa olsun, kafalarına estiği zaman herşeyin üzerine bir bardak su içmeyi o kadar iyi öğrenmişler ki...
Yazık...
Hâlâ kimi geceler oturur, maziyi anarım.Herşeyi elimin tersiyle itip de dostlarıma kucak açtığım zamanları düşünürüm.Hiç mi kıymeti yokmuş beraber dökülen gözyaşlarının, paylaşılan ekmeğin, acının, sevincin deyip, böyle geçmişe küfrederim...
Ama artık öğrendim.Hayat pişirdi beni.Kıymetini bilmeyenler için kendini parçalamanın hiç bir faydası yokmuş.Bundan sonra yerini kaybedenler için çabalamak yok.Gitmesi gereken gitsin.Gidecek olanın zaten benim için bir faydası yok.Hiç değilse bir gidenin boşluğunu dolduracak kıymetli bir insan getirir hayat.
(Kıymet vermeye değecek bir insan çıktığında karşına, kalbinde o dostluğu koyabileceğin boş bir yer olacakmış)...
Kimsenin seni üzmesine müsade etme Sevgili şairem...
Sen bu gece son gecem, kıycam canıma derken Seni vazgeçirmek için yeminler almadım mı? Bana CaN borcun vardı hani? * * * * * Bazıları sizi akıllarıyla ve kalpleriyle alkışlar,,, bazıları sadece elleriyle alkışlar,,,
Oysa nasıl bir emek harcanıyor burada. Bu şiir hazırlayanın. Her yazdığı kelimeyi düşünmek zorundadır. Bu kadar emeğe karşın beklediği nedir? Sadece ilgi gösterilmesi ve emeklerinin karşılıksız bırakılmaması,,,
Bedelsiz bir gönül işçiliği. Oysa şiir gönül işidir değil mi?
Böyle bir katkının ve emeğin değeri hiçbir şeyle ölçülemez Sonsuz teşekkürler emeğinize saglık kalben teşekkürler,,,
şiiriniz çok güzel olmuş yorumunuzla bütünleşmiş adeta bir çift için ancak bukadar güzel bir şiir yazıla bilir
ama diyer yandan dosluk yada arkadaşlık bakımında son 10 yıldır dikkat ettim empati diye biş güremedim insanlarımızda hep ben karşımdakine nasıl bir yara bıraka bilirim diye düşünülüyor oysaki yarın bir sokak başında ,bir kafede, bir taziyede yada bir cemeatte karşılaşa bilme ihtimali bile verilmiyor