(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Y şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gel kalbimin üzerine zalim ve sağır ruh, Çözülmez bir kördüğüm gibiyiz ikimiz.. Daldırmak istiyorum titreyen parmaklarımı Gece saçlarına.. Gömmek istiyorum ıstıraplı başımı omuzuna Ve koklamak solmuş bir çiçek gibi Tatlı küf kokusunu ölmüş aşkımın.
Yağmur'un sevdalısına bu şiiri okumak büyük keyifti arkadaşımcım. Yüreğine sağlık, gülün de hasret çektiğini öğrendik çok şükür. Hayallerinin gerçekleşmasi dileğiyle, hep böyle kal :)
''Gömerken kalbime bütün arzularımı Mevsim hazana döner, güz deki sarı benim.. Bir yanı bahardır kıyılarımın bir yanı cehennem. Yağmur yağıyor… Şimdi deli bir poyrazla sarmaş dolaş Bu son dakika Bu çok vakitsiz bir yağmur ….''
Gömerken kalbime bütün arzularımı Mevsim hazana döner, güz deki sarı benim.. Bir yanı bahardır kıyılarımın bir yanı cehennem. Yağmur yağıyor… Şimdi deli bir poyrazla sarmaş dolaş Bu son dakika Bu çok vakitsiz bir yağmur ….
Yağmurdan çok sanki bekleyenin ümitlerini yansıtmış dizeler kutluyorum tuanam.. eğer beklemeye değecek olan gelecekse zaman su gibi akıp geçer ki sevgili Can Yücel 'de dizelerinde bunu ifade etmiş ya..Yine de vakitsiz değildir belki yağmur yağma zamanıysa yağsın belki gelmek zamanıdır sevgilinin o vakitsiz yağmur... Sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın her zaman sevgilerimle...
Sevdalar büyür, sevda sığmaz olur yüreklere; Hep bülbül hasret çekecek değil ya.. Bağda ki gül’ün hasreti şimdi bülbüle.. Her yanı gül kokusu sarar Seni solurum Alev bakışlım…. Yüzünü hatırlatır gökyüzünde ne varsa Bir deli rüzgar çıksa; alıp götürse Yılların içimde bıraktıklarını... Gözlerimin önünde açılan sonsuz bahçeye.
Ben bülbülü anlattım bu gece siz gülü anlatmışsınız bir de o taraftan inceledim ve hayranlıklarla okudum