(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kahpe Düş Söylencesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kahpe Düş Söylencesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
geçmişin etek altı sorgulamaları prangaya mahkum ====================== Ne acıdır ki bu sorgular sürecek, Ne kadar insanlık varsa hepsini dürecek, Sonra unutulmaz bir barış ortamı gelecek, Prangalar kendileğinden kopacak o zaman ... HakanKURTARAN Yüreğinize sağlık Kardeşim. Çok güzeldi...
sade sıradan ama güçlü bir iletişimi var şiirin okuyucuyla buluştuğunda..bayım seslenişi hem ironik bir hava veriyor..çok samimi olana mesafe koyar gibi..hemde samimi bir söylem oluşturuyor..bende bu tarz şiirler yazmayı çok severim..
içeriğe dikkatli bakıldığında şairde ısrarlı bir anlatma ve yüzleşme kaygısının olduğunuda görüyoruz.bu durum genelde şiiri düz yazıya yaklaştırıp ses ve estetiğe sanatsal anlamda zarar verir..ancak burada bu çok iyi kotarılmış..hem şair yapmak istediğini yapıyor hem şiir mevsini ve olması gerekeni koruyor
Sevgili Yeşim Deren tesadüfen gördüm şimdi sizi önce şiirin ismini okudum şaşırdım bir isme baktım sonra...ve sevindim çokça...şimdi zaten çok iyi bildiğim ve sevdiğim bu şiire çok sevdim ,çok güzel diyeceğim ama siz zaten şiirlerinizi nasıl sevdiğimi biliyorsunuz...sevgimle
MıSRaDaN tarafından 10/5/2009 7:07:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
Canım ya, şiirini okuyayım dedim, ikimizde bebek masumiyeti ve kelebkten bahsetmişiz. İlginç... Ben senden sonra yazdığım için taklit zannetmeyesin. Şiirlerini özlemişim. İyi ki geldin yeniden. Sevgimle...
uçkurunuz karşısında diz çöken yosma izi var teninizde her gözlerinize dokunuşumda yüreğimde binlerce hançer
ve semalarınızdan usulca uzaklaşıyorum vazgeçtim ! sizden bayım bittiniz
teslimiyetle birlikte sorgulamanın ve sert bir bitişle sonuçlanan dizelerinizi heyecanla okudum.kutlarım yazan kalemi ve hisseden yüreği selam ve saygılarımla.