(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........CANIMDA CAN KIRIKLARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........CANIMDA CAN KIRIKLARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Giderken Ateş böceğinin gözlerinde ki ……………….ışığı da alıp gittin Bir bilinmez yolda beni Karanlığa mahkûm ettin …………….için rahat mı
Şimdi Canımda cam kırıkları Gözlerim ama Ve ruhumda kırk yama ………………yürüyorum
El yordamıyla Bir görünmez izin ……………...izini sürüyorum ………………………….reva mı
Ecelsiz sevgilere olsun sevmeler ve can çekişmeden dolu dolu yaşansın tüm sevdalar... Yine muhteşemdi can arkadaşım yüreğinden sevgiler benliğinden umutlar hiç tükenmesin kutluyorum sevgilerimle...
Giderken Ateş böceğinin gözlerinde ki ……………….ışığı da alıp gittin Bir bilinmez yolda beni Karanlığa mahkûm ettin …………….için rahat mı ................................ öyle bir soruş ki insanın içi cızz ediyor kalandan yana...etkiliydi tebrikler...
Giderken Ateş böceğinin gözlerinde ki ……………….ışığı da alıp gittin Bir bilinmez yolda beni Karanlığa mahkûm ettin …………….için rahat mı ..................rahatmdır dost ..ne dersın...kutlarım dost harıkaydın yıne selam ve syagılarımla..
Şimdi Canımda cam kırıkları Gözlerim ama Ve ruhumda kırk yama ………………yürüyorum
Yürüyorum da bir de bana sor Ne zor... Sanırsınız ki gülüşler mutluluktan sanırsınız ki tozdan buluttan hemde en pembe olanından siz öyle sanın yine gülen yüzlere aldanın kırk yamanın altında nasıl ürkek bir güvercin vardır anlamayın... sakınnn sakınnn bakmayın... Diyesim geldi şiirine...