Küçük koylarda sığ sular var, Gem takmış boğazlarda yular var, Kadın erkek birbirine karışmış, Kedi ile köpek bile barışmış...
Tersine dönmüş hayat akışı, Değişmiş toplumun bakışı, Devir olmuş kapanın elinde, Atalet dolaşıyor eli belinde...
Damlar çürük akıyor çardak, Akıntısı ise doldurmuyor bardak, Ar damarları çatlamış temelden, Hiç vazgeçmiyor hain emelden...
Kılıç kuşanmış kafası savaşta, Kabası bu ortam pek revaçta, Kolları uzun olanlar sarmış bizi, Kötü örnekler şimdi olmuş dizi...
Üstad bile işbirlikçi çalışır olmuş, Yürekler pısırık, göz ferleri solmuş, Atan tutuyor bol keseden ha bre, Şaklabandan yana dönmüş ibre...
Küçük büyük ayrımı kalkmış, Bulduğu yumuşak yerlere dalmış, Kasap olmuş kasılan canavar, Ortalıkta sadık olamayan ayna var...
Kutlamak yerine ağlanacak durumdayız, Rahatsız etmeyin sazlı sözlü açık oturumdayız, Kemaralar çekiyor kasıldıkça laf söylerken, Mimikleri bile bıyık altından alay ederken...
Dar mekanların orta yerinden kaçalım, Açık denizlere doğru ufukları açalım, Boğulursan bu olsun büyük deryada, Bari, en büyük balıklar duyarda gelir feryada...
Kısmettir belli olmaz; şansına, çok keskin dişli iri köpek balığı da çııkabilir!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Açık Denizlere Doğru şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Açık Denizlere Doğru şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dar mekanların orta yerinden kaçalım, Açık denizlere doğru ufukları açalım, Boğulursan bu olsun büyük deryada, Bari, en büyük balıklar duyarda gelir feryada...
Kısmettir belli olmaz; şansına, çok keskin dişli iri köpek balığı da çııkabilir!..
En büyük köpekbalıkları denizde aramayın üstadım;karadan daha kara karalarda bulunmaktadır;hem duyarsız ve ayarsız!..
Dar mekanların orta yerinden kaçalım, Açık denizlere doğru ufukları açalım, Boğulursan bu olsun büyük deryada, Bari, en büyük balıklar duyarda gelir feryada...
Dar mekanların orta yerinden kaçalım, Açık denizlere doğru ufukları açalım, Boğulursan bu olsun büyük deryada, Bari, en büyük balıklar duyarda gelir feryada... *******************************************************
Boğulursan demişler, büyük denizlerde boğul.. .Hiç değilse, büyük balıklar yer... Efendim, kutluyorum.Ssaygıyla...
Her taraf kaynıyor KÖPEK BALIKLARI İLE...
Tam zamanı...
Tebrikler...