(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zafer şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zafer şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirde kafiye hataları konusunda Afet Hanım gerekli şeyleri yorumunda belirtmiş.
Şiirde göze çarpan bakir bir kafiye yok.Şiirin tamamına anlamsal kaymalar olduğu gibi yer yer anlatım bozukluğu var.Aynı kelimelerle farklı anlamlar yakalamaya çalışmak bir nevi kelime oyunları şiirde sesi çok zorlar.
Şairin Necip Fazılı çok sevdiği belli oluyor.Necip Fazılın metafizik öğeleri şiirlerinde ustaca kullanması ilk göze çarpan özelliklerdendir.Ancak bu şiirde bu konuda bir başarı maalesef yok.şiirde özgün yeni bir söylem bulamadım.Bu şiirde gerek noktalama hatalarının gerekse yanlış kelime seçimlerinin ayrıca kapı gibi (dört yerde kullanılmış) sen ben gibi kelimelerin çok tekrarı şiiri istenen ahenge taşıyamamış.
Bu şiirin şairi tarafından yeniden ele alınması yerinde bir karar olur kanaatindeyim.Hece şiirlerinde aradığım kaliteyi bulamadım.
Yorumunuz için teşekkürler... Bizim gibi şiir yazabilme gayretinde olanlar için az ama kıymetli bir yorumda bulunmuşsunuz... Böylesi eleştirileri, bin tane "bravo, çok güzel" tarzı sade eleştirilere tercih ederiz...
Sizin yorumu da "erkili yorum" olarak seçmek istedik ama galiba yalnızca bir tane yorum bu şekilde seçilebiliyormuş... Diğer yorumun sizin yorumunuza kıyasla üzerimdeki etkisini göze alarak ilk onu seçtik... Ama işaretleyemesek de sizin yorumunuz bizim için etkli ve önemli... Tekrar teşekkür ediyoruz... Hayırlı geceler...