(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜNÜMÜZDE "A Ş K" şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜNÜMÜZDE "A Ş K" şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bi hiç uğruna kirletilmiş o iki kelime hoyratça hak etmeyen dillerde oyuncak şimdilerde. yüregim hala bir yerlerde gerçek aşkların sevgilerin yaşandığının hayaliyle umudumu hiç kaybetmiyorum. sevgiyi en yüce şekliyle yaşamamız yaşatmamız dileğiyle.... SEVGİYLE KALIN
Bu dua gibi yorumunuza amin diyorum... Sevgiyi en yüce şekliyle yaşayalım ve yaşatalım inşallah yüreklerimizde... Aşk'ın anlam bulduğu niteliğinde.. Sevgiyle kalalım cümlemizde..
Aşk tabiki bu degil, ancak günümüzde aşk adına yaşananların adı ne? Ne diyorlar böylesi yaşayanlar yaşadıklarına.. Ben onu dillendirmeye daha doğrusu bir yanlışlığı dillendirmeye çalıştım dizelerimde...
Tuvalet kağıdıdır Bu şehrin sanathanelerinde şiir Kullanılınca atılan.
Ve sevgilerde Sevenlerin sağ yanında Artık etçil bir yalan
sesinize sanathane isimli şiirimden akis verdim..haklısın şair demek için..ama bunda hepimiz biraz suçluyuz..anlatamadık leylayı mecnunu..kültürü kült olarak güncellemeden yaşatmaya aktarmaya çalışırsak bir süre sonra kokar küflenir..hayatı ve tarihsel birikimleride aynı şekilde..bu ince bir kırılma noktasıydı..ama hep halının altına süpürüp konuşmadığımız..bir sağırlar diyoloğundan öteye geçemediğimiz
TEMİZ HAVAYA OKSİJENE İHTİYAÇ DUYDUĞUNU SANDTĞIN, ALDANDIĞIN... SOLUDUĞUN OKSİJENİ GÖNLÜNLE İKRAM ETTİĞİN, PAYLAŞTIĞIN... ANCAK SOLUKSUZ KALANA KADAR SENİ EMMEYE DEVAM EDEN.. SAMİMİYETSİZ, İYİ NİYETSİZ, ÇIKARCI, MERHAMETSİZ... ÖLMÜŞSÜN, KALMIŞSIN UMURUNDA OLMAYAN.... ELİNİ KOLUNU SALLAYA SALLAYA ARDINA BAKMADAN ÇEKİP GİDENDİR. HER DAİM AŞK... BANA GÖRE..
LEYLADA MECNUNA BÖYLESİ BİR NİYET BESLEMEDİ Mİ?
HEYHAT! BİR GÜN ANLAYACAK GÜNÜMÜZDEKİ LEYLARDA, O DÖNEMDEKİ LEYLA GİBİ... NASIL BİR AŞK-I TEPTİKLERİNİ...
VARSIN TEPSİNLER... MECNUN KİME VARMIŞ OLACAK BELLİ DEĞİL Mİ ? LEYLA PİŞMANLIKLAR İÇİNDE ERİMEDİ Mİ?
LEYLA İLE MECNUN KISSASI ; GÖRMEZDEN GELENLERİN ARTIK GÖRÜNSELER BİLE GÜZELLİĞİNİ, ÖNEMİNİ YİTİRDİĞİNİ ANLATAN BİR AŞK MANZUMESİ.. LEYLA'DAN MEVLAYA VARIŞIN EN GÜZEL ANLATIM ŞEKLİ..
Kesinlikle haklısınız.Günümüzde olursa olur olmassa olmaz mantığıda var bence aşık olan insan unutmaz aşık olan insan kolay kolay pes etmez aşık olan kendi yıpransada sevdiğini yıpratmaz. İnsanların duygularıyla oynamak, onları kirletmek eğer aşk sa ben bidaha aşık olmuyorum arkadaş. Yüreğinize sağlık güzeldi
Sabah eskisiyle Akşam yenisiyle, Av - Avcı misali hepsiyle ======================= Tertemiz duygular çirkefe dönmüş, Aşk ateşi yavaşlamış sonunda sönmüş... Yürekten Tebrikler... Saygılar ..:
Sabah eskisiyle Akşam yenisiyle, Av - Avcı misali hepsiyle... Tertemiz duygular Kirletilmekte, Şerefsizce...
Ya sizce? KİRLETİSEDE TERTEMİZ DUYGULAR HESAP SORACAK YÜCE MEVLA VAR KAHPE PUSUDA YIKILMAZ DAĞLAR KAN AĞLASADA ÖZGEMARALLAR BİLİRKİ ALLAH CABBAR VE KAHHAR... FUHUŞUN ADI AŞK OLMUŞ SEVDİĞİM OLMUŞ .SEVDALAR KİRLETİLMİŞ CANN.BİR DAMLA AMA ÖZÜN GİBİ GÜZELDİ SAYGILAR... KİMSENİN AHI YERDE KALMAZ...
Sayfama gelip şiirime yorum kattığınız için Şükranlarımı sunuyorum, Yüreğinize.... Bir ömür boyu, Rabbim (Ah) etmeyeceğimiz kullarıyla karşılaştırsın bizleri... Yüce ALLAH'ımdan en öncelikli dileğim :)i
EVET BİZCE DE ÖYLE AŞK YAPAYLAŞTIMI YOKSA HİS HEVES ŞEHVET AŞK MI SANILIYOR BİR YERLERDE BİR EROZYON VAR BİR ŞEYLERİN ASLI ÖZÜ KAYBOLMAKTA TEBRİKLER SELAMLAR
Sabah eskisiyle Akşam yenisiyle, Av - Avcı misali hepsiyle... Tertemiz duygular Kirletilmekte, Şerefsizce...
Ya sizce?
... Bencede maalesef üzülerek katılıyorum size aşkın adını almışlar günübirlik çirkinliklerde kullanıyorlar(((çok güzeldi kısa ve anlamlı tebriklerim yüreğinize
Evet haklısınız, bilerek yapılıyor tabi... Densiz ve Dengesiz insanlar bilerek kirletiyor AŞK giibi yüce ve güzel bir duyguyu... Şiirimi güzel bulmanız memnun etti beni ziyadesiyle.. Teşekkürler ediyorum yorumunuza Can-ı Gönülden...
Bu şiire diyecek pek sözüm olamayacak.Doğru söze ne demeli.Şiirime yaptığınız bir yoruma karşılık verdiğim cevapta.Gerçek sevgilerin asla ve asla erozyona uğramayacağını ,aşkta dürüstlük olmazsa olmazdır dediğimin ne kadar doğru olduğunu siz de kabul etmiş oluyorsunuz .Allah şerefin ne olduğunu bilmeyenlerden korusun .Ne diyeyim.Kısa, atasözü gibi, içinde gizli uyarı gibi bir şey olan hoş bir şiir yüreğinize sağlık diyorum.Sevgilerimle.
Bu kadar da ümitsiz olmak istemiyorum ama zaman zaman şahit olduğumuz gönül oyunlarına "aşk" adı verenlerin elinde suistimal ediliyor haklısınız... Var olun.
Gönül Oyununu oynayanlar ne kadar büyük "KUL HAKKINA" girdiklerini bilseler... acaba bir miktarda olsa mahçubiyet duyarlar mı ? Sanmıyorum...
Zira sevmenin ve sevilmenin ne olduğunu yüreğinde hissedenler... Yani bu yüce yüreğe sahip olanlar böylesi basit oyunlara başvurmaz ve kendilerine ŞEREFSİZ dedirtmezler... Selam ve Sevgilerimle...
Bencede haklısınız şaire hanımefendi şimdi gençler aşk falan yaşamıyor ne olduğu belli olmayan iffetsiz ilişkiler, aşk gönülden sevmektir, sevgi ilahi duygularla olur.Birbirine zarar verenler bence ne aşktır ne aşıktır nede insandır.Kısacık dizelerin güzeldi değerli kalemini kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Teşekkürler ediyorum yorumunuza.... Birine zarar vermek için yakınlık gösteren, aşk ve sevgili numarası yapanları kast ediyorum ben şiirimde... Bana görede böylesi kişiler, sizin ifadenizle; ne "Aşk" tır, ne "Aşık"tır, nede "İNSAN" dır... İnsanım diyen iinsan hiç bir kalbi kırmaz... Hele Sevgliyi... Ondan faydalanmayı düşünmez... Bunu yapanlar şiirimde de dile getirdiğim gibi "ŞEREFSİZLER" dir.
AŞK iffetsiz duyguların yaşandığı değildir... Onu böyle kılan bir tarafın şerefsiz olması ve böyle davranmasıdır... Bunun içinde bana göre yaş mefumunun pek önemi yoktur... Kaç yaşında olursa olsun kişi... Bu, budur.
SİZCE olan yorumunuza ve acı ama gerçek olan şiirinize teşekkürler ediyorum... Şiirinizi ayrıca sayfamda palaşma güzelliğini göstermeniz büyük incelik... Memnun oldum ziyadesiyle...
Değerlerin ,doğallığın,sevginin,kardeşliğin,barışın olmadığı bir dünya düzeninde aşklar nasıl olabilir ki... Güzel bir anlatımdı.Selamlar ve saygılar...
Haklısınız...maalesef... Aşkı iki kişilk bilirdim....ama şimdi ya teke düşürüyorlar yada üç beş kişiyide topluyorlar...Sonra seni seviyorum derler... Artık aşkı içimde yaşamayı öğrendim...Bir cocuk gibi sakındım kötü ellerden...
ÇOK GÜZEL... KISA VE ÖZ... SEVDİM ANLATIM TARZINIZI...
....
AŞK MI ? ..
YAŞAMAK MI?
YAŞANMIŞ BİR AŞK MASALI
DİNLEDİM SENDEN
YAŞANMAMIŞ BİR BENDEN... :)
ÖYLE YA ... AŞK NE ? BİZ KİM ?
SAYGILARIMI SUNUYORUM KALEMİNİZE .
.......