(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Küçük Salıncaklar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Küçük Salıncaklar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"ve"varsa sıralama da vardır...salıncak ve çocuk ve zincir ve çakıl taşları.. (özgürlük,masumiyet,zorunluluklar ve detaylar)imgelerle örülü sembolik şiir... nedeyim üstad kutlarım...
Her bir boyu zerre Küçük salıncaklar Ve Beyninin içinden Salınan bir çocuk !... Ve Çıkan ses Yağlanmamış zincirden Ve Çevresinde Çakıl taşlar Ve... *********************** VE VE VE VE .... ÇOCUKLUĞUN O SAFLIĞIN BİNLERCE GÜZEL ANISI YAŞAM ŞEKLİ VARDIRKİ BİNBİR "VE" İLE SIRALANABİLCEK! ÇOK GÜZEL DİZELERDİ KUTLARIM!:...
Sorsak kaç kişi sallanmıyor o salıncakta diye sanırım yanıta hiç şaşırmazdık herkes düşüncelerinde o salıncakta sallanıyor da kimimiz bunu itiraf etmeye çekiniyoruz kimimiz de geri dönülemiyecek geçmişe derinden bir ahh çekip bizi yükseklere kadar uçurmasını dileyerek dalıyoruz .. Yüreğine sağlık sevgili Ahmet sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..