(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Değişen Ne ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Değişen Ne ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Madem ki konu değişimden açıldı, bir değişim işte ; eylül 2006 dan bu yana ilk defa bir şiirimin altına yorum geçiyorum...
Bunun sebebi de mutedildalgalı dostun yazdığı realdumanı hep destekleyen onurize eden yaklaşımıdır.. Kendisine huzurlarınızda teşekkür etmek istiyorum.
" realdumanca " tarzını ilk defa sitemizde ifade eden kişidir.
Ve benim bu tür çalışmalara ağırlık vermemde yaptığı yorumların etkisi çok büyüktür.
realduman yazdıkça mutedil dost onu keşfeden olarak tarafımdan anılacaktır...
Bu vesile ile bütün dostların ilgisine ve değerli yorumlarına teşekkür ederim.
not:şiir altına yorum geçmeme alışkanlığı kararlı bir şekilde sürdürelecektir. Bu sayfada üst bölüm benim dilediğim gibi kullandığım alan ,alt bölüm de size ait istediklerinizin yazdığı alan olmaya devam etsin...
Realduman aynı, hep.Şiirleriyle, ince mizahıyla, altında saklı duygularıyla ve kabiliyetiyle, zekasıyla.Oysa neler değişti gözümüze bata bata.Biz sadece değiştyikten sonra farkettik değişenleri.Sadece izledik değişme evresinde. Sus, pus olduk. Değştik sonunda.İsteyerek mi istemeden mi asıl soru bu. Değişmiş gördüğüm bütün insanlar, Bir sen değişmedin bir sen realduman. Şarkılar eskirde sözler eskirde, Bir sen eskimezsin bir sen realduman. :) Aklıma nerden geldiyse. Anlamlı dizelerin değişmesin, hep sen "sen" gibi kal. Sevgimle...
duman duman...
sevgimle kalın..