(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaşadığımız Hayat şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaşadığımız Hayat şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir itiş kalkış meydanıdır yaşadığımız hayat yaşadığımız hayat artık itiş kakış meydanından er meydanına dönmüş.yağlı güreş yapanlar misali.sanki olipiyatlardayız ve altın madalya alacağız... aldığımız sayısız nefesler hayatın bize verdiği en büyük ve en anlamlı altın madalya değil midir aslında...
YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN AK DUVAKLI UMUTLAR, GERÇEK SEVDALAR GİBİ BEBEK GÜLÜŞLERİMİDE KATTIM MİSLER GİBİ KOKSUNLAR YASEMİNLER BENDEN SONRA SAYFANA UĞRAYANLAR ANLASINLAR Kİ BİR GARİP SEVDA MİLİTANI YASEMİN GEÇMİŞ BURADAN, BİR DAHAKİ GELİŞİME KADAR İYİ BAK EMİ ONLARA ÇOK ÇABUK SOLARLAR,SOLDURMA.........
Şair arkadaşım,Cok sevdiğim bir atasözü aklıma geldi; Zengin arabasını dağdan aşırır, Fakir,düz ovada şaşırır. Bir yerlere yükselmek için , başkalarının omuzlarına basmamak lazım elbetteki... Öğüt veren şiiriniz güzeldi.Elinize sağlık.Sevgi ve saygılar...