bak derdim gözlerime kaçardın hep utanırdın ya da korkardın gözerimin derinliğinden inmeye yüreğime ruhumda yaşamak asıl beni ruhumda görmek ürpertirdi belki içini oysa ben ne de çok isterdim kaderim karası gözlerinde görmeyi kendimi
ruhuma nur’unu akıtmanı gözlerinden
ruhunu bir bedende harmanlamayı ve bir ruhta göçmeyi....göçmeyi ey yâr..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hatırlıyor musun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hatırlıyor musun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili EBCET zevkle okuduğum ender serbest şiirlerden biriydi, tebrikler ama bu güzel şiirin hatrına bir klavye sürçmesini ve bir fikrimi söylemeden geçemeyeğim, gerisi hayırlısı sevgiler. "korkardın gözLerimin derinliğinden inmeye yüreğime" bu cümlede (L) harfi atlanmış, bu sürçme, bu da fikrim."inmeye yüreğime" değil de "yüreğime inmeye" olsa nasıl olur acaba, benim kulağıma ayrı bir söyleniş hoşluğu getirdi.Tabii istersen kulaklarımı bir doktora gösterebilirim:) Sevgiler.
"korkardın gözLerimin derinliğinden
inmeye yüreğime" bu cümlede (L) harfi atlanmış, bu sürçme, bu da fikrim."inmeye yüreğime" değil de "yüreğime inmeye" olsa nasıl olur acaba, benim kulağıma ayrı bir söyleniş hoşluğu getirdi.Tabii istersen kulaklarımı bir doktora gösterebilirim:) Sevgiler.