Oturduk seninle gecenin kıyısına Boynundan falan öpüyorum ben Tuhaf pek tuhaf şeyler fısıldıyorsun sen… Bir dizede olsun ilişiyor ellerim tenine İlişiyor diyorsam kalemin eseri Yoksa sen kim ben kim Aynı sevişgenliğin içerisinde…
Yirmidokuzuncu günü nisanın ve iki bin yedi …Erdoğan Ateş
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
P/AZAR SEVİŞGENLİĞİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
P/AZAR SEVİŞGENLİĞİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oturduk seninle gecenin kıyısına Boynundan falan öpüyorum ben Tuhaf pek tuhaf şeyler fısıldıyorsun sen… Bir dizede olsun ilişiyor ellerim tenine İlişiyor diyorsam kalemin eseri Yoksa sen kim ben kim Aynı sevişgenliğin içerisinde…
Bu akşam okuduğum en güzel birkaç şiirden birisi Ne kadar güzel geldi hitabı şiirin gülümseten samimiyeti Ve birde kelim öğrendim ki çok değerli Sevişgenlik. Türkçeye % 100 uymuş yapışkanlık gibi Kutlarım gönülden
'Oturduk seninle gecenin kıyısına Boynundan falan öpüyorum ben Tuhaf pek tuhaf şeyler fısıldıyorsun sen… Bir dizede olsun ilişiyor ellerim tenine İlişiyor diyorsam kalemin eseri Yoksa sen kim ben kim Aynı sevişgenliğin içerisinde…'
Yoksa aşk kim ben kim . Kalemin sevişgenliği işte .
Bir dizede olsun ilişiyor ellerim tenine İlişiyor diyorsam kalemin eseri Yoksa sen kim ben kim Aynı sevişgenliğin içerisinde…
Hiç mi umut yok? Yine de belki demekte fayda var sevgili Ateş güzel dizelerdi kutlarım yüreğinize sağlık sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın her zaman sevgilerimle..
bir yerde okumuştum;şiir gizlemektir... diye... fakat siz bir yandan gizlemissiniz... bir yandan ipucu vermissiniz ... hayata dair ... sevgilerden... gizemli... harika bir şiir..
Oturduk seninle gecenin kıyısına Boynundan falan öpüyorum ben Tuhaf pek tuhaf şeyler fısıldıyorsun sen… Bir dizede olsun ilişiyor ellerim tenine İlişiyor diyorsam kalemin eseri Yoksa sen kim ben kim Aynı sevişgenliğin içerisinde…
kocaman bir yalnızlık yatıyor dizelerinde.
tebrikler sayın erdoğan
saygıyla...