(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
....Tanrılar Ağlamaz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
....Tanrılar Ağlamaz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
mal bozuksa mal müdürü ne yapsın derdi bir tanıdığım:) anlamını bilemezdim o yıllarda... yorumum susar arkadaşım...sen çok yaşa sağlıkla, şiirle kal...sevgilerimle...
sevgili celal abim baştan sona mükemmel bir anlatım,yüreğiniz dert görmesin.yozgatta buluşuyoruz diye sevinmiştim,görüşemedik diye üzüldüm bilmeni isterim. sonsuz sevgi ve saygılar sunarım.
demini tam almış bir çay, buram buram nefis tadıyla bir yemek buzu suyu tam ayarlanmış bir tekirdağ rakısının ilk kadehte bıraktığı lezzet gibi şiirler okuyoruz bu eşşiz kalemde... saygılar sevgiler duygu dolu yüreğe.....
ve tanrı insanı yarattı... yaşasın yaşatsın diye... ve kendi adıyla başlattı sevmek eylemlerini inanırken varoluşa bu yıkıntı niye.. kendi denizinde boğuluyor insanlar kurtulmak için... ne duruyorsunuz.... sevsenize...
suçların en büyüğüne diyerek sustum bende...
harika bir şiirdi Celal...dolu dolu...ben çok sevdim çokkkk...
Tanrı kuyruğumuza teneke bağlancıya kadar, anfora göğüslü kadınları nasıl seveceğimizi bilemiyor, sonsuza kadar bebek kalmak ister gibi, bunun için büyümenin gereğini anlamaktan uzak kalıyoruz...
İnsanoğlunun var oluş problemini, sancılı ve müzmin durumunu duyumsatan ustalığa selam!...
zülfü yare dokunmaktır şiir...
Yaşa sen ağabey!... Sevgi ve saygımla...
AttilaYekta tarafından 7/6/2009 11:23:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
bütün dinler iyi ahlakı ve sevgiyi emreder...sevgi inanmayı, ahlakta samimiyeti ve tutarlı olmayı getirir...eğer ahlak ve sevgi yoksa hayatın büyüsü bozulur tüm yaşam zalimlik üzerine inşaa edilir...böylesi bir dünyada kimse kimseye ağlamaz...ne tanrılar ne kadınlar ne de çocuklar...sevgi ve saygılarımla...
___ve heybetli bir martının uçuşu denizinin boşluğunda küçülerek kayboldu___
gençliğimizin sonuna yaşlılığımızın önüne koyduk duyarsızlığımızı şarap kadehlerinden kanını içtik çocuklarımızın kılımız bile kıpırdamadı
mikrop gibi virüs gibi bir şey olmalı bu soludukça kanımıza karışıyor karıştıkça daha da diyoruz
insana güvenmeyen yabani kuşların bilgeliğiyle kalabalıkların arasından farkedilebilir gülümsemelerin ve duyarlı düşünmelerin sahibine saygıyla.Işıl Aksoy
tankların paletlerinden yine öksüz melez bir çocuk kanı damladı ve ardından;
Tanrı teneke bağladı kuyruğuna adamın adam uçtu uçtu adam çünkü sevmek suçtu
ne kadınlar ağladı ne bulutlar ne de yaratan
C.Çalık nasıl olsa ağlayan kullar, olsun bu da hayatın içinde ve özünde olan güzellik, yine de Allah kimseyi ağlatmasın, teşekkürler, tebrikler, sevgi ve saygımla, selamlar...
oktayzerrin tarafından 7/6/2009 9:53:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
yorumum susar arkadaşım...sen çok yaşa sağlıkla, şiirle kal...sevgilerimle...