(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İnsanlık öldü ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İnsanlık öldü ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ağlayabildiyse şu yıkılası dünyada bir insan al ve aleve atılmayı öğret.. bir değil bin yangın söner o vakit.. çok güzel şiiriniz.tebrikler (mesajıma verdğnz cevap içinde teşekkür ederim.:) )
bagisla beni bitanem su siralar siirlere veda ettim ama firsat buldukca gelecegim sayfana..Sivas olaylarinda herkesin gözü önünde diri diri yanarak can veren onca insan alevler altinda can cekisirken gercekten de ne kadar insandik ya da insan sifatina girebilecek hangi özellige sahiptik acaba diyemeden edemiyor insan..
aci ama gercek olan teksey Sivas ta tarihin sayfalarinda utanilacak ve unutulmayacaklar arasinda yerini aldi..
unutturmayan duyarli gül yüreginden öpüyorum seni bitanem..ve bu anlamli siirin icin emegini de kutluyorum..sonsuz sevgilerimle..
yere düşerken insan insanlık öldü mü? eğilip kaldırırsın
boğulurken insan insanlık öldü mü? hemen suya atlarsın
yanarken onca insan insanlık öldü! oturur sadece ağlarsın
Güne özel güzel ve anlamlı dizelerdi Güldane, Sivas olaylarının 16.yıldönümünde şeriat özlemcilerinin ve onları kullananları şiddetle kınıyor, Ülkemin aydınlığı için mücadele eden ve bu uğurda canlarını verenlerin anıları önünde saygı ile eğiliyor güzel ve duyarlı yüreğine sağlık diyor saygılar sunuyorum...
ağlamak son çare demek o denli aciz bırakıldı insanlar:(( çözüm sanırım herşeyden önce nasıl insan olunur onu öğrenmek ,öğretmek gerek eğitim,külliyen eğitim duyarlılıklarınıza teşekkürler tüm canlar adına
şiir Türkiyenin kapanmayan ve kapanmayacak bir olayı üzerine yazılmış.Çok güzelde olmuş.İnsan ölür yenisi doğar AMMA İNSANLIĞINI ÖLDÜRDÜMÜ İNSAN artık yapacak çok şey yoktur onun.Sadece öldürür yok eder.Bir insanın bir başkaca canlıyı dahi öldürmesi akıl alır bir davranız değildir.Hele sivasta ki gibi topluca ölüme alkış tutmaksa ne din denen şeye nede insan olmanın verdiği yükümlülüğe uyar.Ve yeryüzünde yaşana n böyle olayların o ülkenin sistemlerince tezgahlandığı ve cahil bırakılan insanlarına uygulatıldığıda apa açık bir gerçektir.Memleketimizdede maalesef aydın diye bilinenlerimiz dahi böylesi bir olayı kınamada yetersizdirler bence.Bu nedenle size teşekkür ediyorum. Uzaklardan çok yakınsınız ülkenize ülkenizin sorunlarına.Sevgilerimle.
bir fıkra ... yüzme bilmeyen biri denize düşmüş...etrafta toplanan kalabalıkta bağırtılar,çağırtılar. _Yahu..insanlık öldümü..yok mu atlayıp kurtaracak adamı? derken bakmışlar elbisesiyle birlikte denize atlayıp..adamı kurtarmış,biri tabii alkışlar...yaşa varol..sen kahramansın..nidalrı içinde,adamın sağa sola bakındığını görenler___ne oldu,neye bakıyorsun sen...diye sorunca. Ne olacak be adam..beni denize iten şeref....i arıyorum!!!! .... öyle bir haldeyiz ki dost... itecek kimse de kalmadı::!!! ... sevgiler
valla ben sıramı bekliyorum güldane dal...yok öyle oturup da ağladığım...hayır benim anlamadığım sen bu konu hakkında bir şey biliyorsan, hani yani ne zaman bana da sıra gelecek falan, ona göre bir hâl çaresine bakayım...hiç olmazsa bana da ağlayacak birilerini bulayım...zirâ ağlaması gerekirken hâline gülenler çok...
sevgimle...mis gibi bir istanbul akşamından, efil efil esen rüzgarla, taaa oralara...
gerçekten nerede bu güvenlik
hadi onu boşver
kurtaracak bir vicdan da mı yok
çok sevgimle Güldane
olay harika özetlenmişti