Söylesene İstanbul ! Neden böyle güzelsin? Her göreni kendine Hemen aşık edersin Tutulurlar sana Büyülü sevdana Unuturlar kendini İstanbul da Alırsın ağına Basarsın bağrına Söylesene İstanbul ! Neden böyle güzelsin ?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Neden Böyle güzelsin ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Neden Böyle güzelsin ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gezdikçe her yerini yoruyor olsa da beni.Yine gezmek görmek isterim kıyı köşe ne var sa İstanbul u.. Ne yazılsa ne çizilse resimlerle azdır..Oya hocam saygımla...
Söylesene İstanbul ! Neden böyle güzelsin? Her göreni kendine Hemen aşık edersin Tutulurlar sana Büyülü sevdana Unuturlar kendini İstanbul da Alırsın ağına Basarsın bağrına Söylesene İstanbul ! Neden böyle güzelsin ?
Evet yegane medar-ı iftiharımız istanbul. Çok şükür ki bu emsalsiz şehire biz sahibiz. Güzel şiirinizi gönülden kutlarım. Selam sevgiler.
Söylesene İstanbul ! Neden böyle güzelsin? Her göreni kendine Hemen aşık edersin Tutulurlar sana Büyülü sevdana Unuturlar kendini İstanbul da Alırsın ağına Basarsın bağrına Söylesene İstanbul ! Neden böyle güzelsin ? ......................................................................
Kaç tane Boğazın iki yakasına yerleşmiş İstanbul var ki
IstanbuL bu, filimlere konui, siirlere dize, saire ilham olmustur cogu zaman, Evet neden bu kadar güzeldir ki sizce? bence cevabi hazir Fatih'ce düsünelim önce...
Tebrikler dost nefis kaleminize ...
Sevgilerimle...