Gelmedin ki vefâsız, hasretini çektiğim. Hüzünlü kervânlara sorma kâr etmez gülüm. Her gece her seherde acıları ektiğim, Gördüğüm rüyâları yorma kâr etmez gülüm.
Gönül mü koydun bende bir an olsun çelmeden, Can bedenden çıkıp da Melek-ül mevt gelmeden. Yalan olan dünyadan kâm alıp da gülmeden, Kazdığın mezârıma gelme kâr etmez gülüm.
Sırça saray tarümâr bense harâbattayım, Ağyâr girmiş bağıma gayri tahribâttayım. Ömrümün hitaminda dertte sekerâttayım, Sündüs’den yatak olsa serme kâr etmez gülüm.
Zümrüd-ü anka’m idin Kafdağında yok ettim, Sayedârın olup da acıları hakettim. Bu aşkın müflisiyim sermayeyi tükettim, Beklenen ümitleri verme kâr etmez gülüm.
Bülbüller aşiyânda bil ki nev-bahar oldu, Gül goncası sandığım ellerimde har oldu. Ne zaman geleceksin mevsim sonbahar oldu, Hazânda güzgülü’nü derme kâr etmez gülüm.
İlk gördüğüm o an’ı hasretinle anayım, Pervâneler misâli ateşinle yanayım. Gelme artık istemem dertlere aşinâyım, Yarama boşa merhem sürme kâr etmez gülüm.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SIRÇA SARAY TARÜMÂR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SIRÇA SARAY TARÜMÂR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne zaman geleceksin mevsim sonbahar oldu, Hazânda güzgülü’nü derme kâr etmez gülüm.
Soldu bekleyişlerim. Şimdi gözü yaşlı tüm ümitlerimin... İçimde gülüşen çiçekleri kopardın da , mevsimsiz açan yasa döndüm... Ben kendime çorak oldum, içime sen doldukça sevdiğim... Ah şimdi hangi aşk eder bir tane iç kıpırtısı, benim duyduğun tek fısıltı: kapı gıcırtısı!:) Sesimde dinmeyen geçmiş şarkısı, sende dönersin ya, ben seni hayallerime gömdüm sevdiğim... Dirilişini istemem, mezarına aktıkça şükür yaşım: iyiki yokluğunda, bukadar varsın...Gençliğimin özetidir gülüşün... Gözümden akan, inci bezeli sevabımsın...
Sen bugün yine bensiz Ismarlama gülüşler bende sensiz Ruhumda büyük boşluk var sessiz Çınlıyor derinden kalbimde çanlar Artık dönüş yok diyor kalkan gemiler
Ne zaman geleceksin mevsim sonbahar oldu,
Hazânda güzgülü’nü derme kâr etmez gülüm.
Soldu bekleyişlerim. Şimdi gözü yaşlı tüm ümitlerimin... İçimde gülüşen çiçekleri kopardın da , mevsimsiz açan yasa döndüm... Ben kendime çorak oldum, içime sen doldukça sevdiğim... Ah şimdi hangi aşk eder bir tane iç kıpırtısı, benim duyduğun tek fısıltı: kapı gıcırtısı!:) Sesimde dinmeyen geçmiş şarkısı, sende dönersin ya, ben seni hayallerime gömdüm sevdiğim... Dirilişini istemem, mezarına aktıkça şükür yaşım: iyiki yokluğunda, bukadar varsın...Gençliğimin özetidir gülüşün... Gözümden akan, inci bezeli sevabımsın...
Yüreğinize sağlık...
Hep sevgimle...